Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!
<< До змісту номера (“Джміль” № 5-6 /2021) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Їстівні задачки
Сьогодні в нашому Клубі кмітливих розв’язуватимемо їстівні задачки. Запропонуйте приєднатися до вас рідним або друзям, адже разом цікавіше й смачніше.
Задача 2. Помело, груші та яблука
Помело важить стільки ж, скільки 5 груш, а одна груша — як 2 яблука. Скільки знадобиться яблук, щоб урівноважити помело?
А скільки яблук урівноважать помело і грушу разом?
Задача 3. Фрукти
Чого у світі більше — абрикосів чи фруктів?
Смачно? Сподобалися задачки? Тоді відкривайте друковану версію журналу “Джміль” — читайте публікацію далі й метикуйте над задачами досхочу: буде ще смачніше!
Джмелику подобається вигадувати тематичні задачі, тож у нього зібралася вже чимала колекція. От кілька добірок.
“Задачки з календарем та годинниками” ("Джміль", 2018, № 2) — арифметичні та логічні задачки про час, свята і наше повсякденне життя. |
|
“Вантажний порт” ("Джміль", 2017, № 4). Запропонуйте дітям стати працівниками вантажного порту: скориставшись наліпками, розв’язати цікаві задачки з математики — розвантажити кораблі, які прибули з далеких країн. |
|
“Новорічна математика” ("Джміль", 2016, № 6). Розв’язуємо із Джмеликом задачки Діда Мороза і прикрашаємо ялинку для лісових мешканців. |
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Тематичну добірку математичних задач можна використати під час проведення тижнів “Навіщо ми їмо”, “Ми — українці. Ми — європейці” (1-й клас), для розкриття тем “Територія” (2-й клас), “Подорожуємо і відкриваємо світ” (3-4-й класи).
Такий матеріал може стати основою для творчої роботи дошкільнят і молодших школярів — складання нестандартних задач-історій, кросвордів, опорних схем тощо. Дошкільнята та учні 1-2-х класів розв’язують задачі з публікації, а потім складають власні, учні 3-4-х класів — досліджують, де під час приготування страв ми використовуємо математику, як використовуємо умовні міри, порівнюють їх тощо, а потім створюють власні інтерактивні історії з використанням задач.
Педагог зможе використати публікацію на заняттях чи уроках з математики, інтегрованих заняттях з ознайомлення з довкіллям, уроках курсу “Я досліджую світ”.