Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Ігротека

Математичні кроки

Підготуйте:

  • фішки для всіх гравців
  • приз для переможця

Розташуйте фішки гравців на сонечку. Ваше завдання — пройтися по хмаринках і дістатися до квіточки, виконуючи зазначені на ігровому полі математичні дії.

Візьми з мішечка

Варіант для дошкільнят

Підготуйте ще: мішечок із великими намистинами, невеличкими горішками (ліщиновими) чи дрібними деталями конструктора та коробочки для гравців, куди вони збиратимуть ці предмети під час гри.

Ігрове завдання: дійти до фінішу, зібравши якомога більше предметів з мішечка (якщо це намистинки, їх по завершенні гри можна нанизати на ниточку, якщо деталі конструктора, то з них можна щось сконструювати, якщо горішки — з’їсти).

Налаштувалися на гру, але ще не знаєте правил? То мерщій відкривайте друковану версію журналу “Джміль” і читайте інструкції для гравців.

А ще лише читачі повної версії журналу дізнаються про таємницю цієї настільної гри: у неї можуть грати не тільки дошкільнята, а й першокласники, другокласники та всі любителі математики.

Пензлик із Книжечкою намалювали математичні сюжетні картини, які дають дітям можливість не просто повправлятися у розв'язуванні задачок, а й повністю зануритись у ситуацію. Відкривайте публікації та влаштовуйте з дітьми математичні квести.

Вантажний порт” ("Джміль", 2017, № 4). Відчуйте себе працівником справжнісінького вантажного порту. Скористайтеся наліпками і розв’яжіть цікаві задачки з математики — розвантажте кораблі, які прибули з далеких країн.

 

Математика на фермі” ("Джміль", 2016, № 5) — незвичайна мандрівка у пошуках цікавих математичних завдань навколо.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Діти залюбки розв’язують завдання з математики, занурюючись у цікаві ігрові ситуації, де є змагання, можливість проявити винахідливість, самому прийняти рішення, поспілкуватися з друзями, разом визначити переможців.

Використовуйте настільну гру на заняттях чи уроках, але дайте дітям можливість робити все самостійно, консультуйте їх тільки у складних ситуаціях, коли їм справді необхідна порада.

Разом з дітьми ускладнюйте завдання. Наприклад, введіть вимогу вибирати з мішечка навпомацки тільки предмети певної форми, дайте можливість, додатково кидаючи кубик, визначати математичну дію, яку треба виконати. Уже досвідчених гравців можна попросити записати вираз, результатом якого буде число на хмаринці.

Педагог зможе використати публікацію на заняттях чи уроках з математики, уроках курсу "Я досліджую світ", під час розгортання інтегрованих днів, тижнів, місяців.








<< До змісту номера (“Джміль” № 3 /2021)