Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 3 /2021) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Птах мрії
Чи маєте ви мрію? Яка вона? Мрія схожа на птаха, яскравого, гарного і водночас дуже полохливого. Здається, от-от упіймаєш, а він змахнув крилами і перелетів на сусідню гілку. Але не тікає далеко, ніби дражниться: я ж близенько — тільки руку простягни. Сьогодні у Художній студії на вас чекає дещо незвичайне — птах, який здійснює мрії.
Підготуйте:
- 4 аркуші А1 (ватман)
- фарби (акварель чи гуаш)
- фломастери
- пензлики
- папір А4
До роботи!
Підготуйте ocнoву
- Склейте між собою аркуші ватману у великий прямокутник.
- Намалюйте олівцем ескіз птаха, а також квіти, гілочки, листя навколо нього (нехай це зробить дорослий).
- …
Що ж робити далі? Відповідь одна — читати друковану версію журналу “Джміль”, адже саме на його сторінках Пензлик проводить ексклюзивні майстер-класи і детально розповідає їх учасникам про всі тонкощі роботи.
Працювати разом цікаво й захопливо. Завжди можна порадитися, виконати певну частину спільної роботи — те, що вдається тобі найкраще. Пензлик неодноразово розповідав, як можна створити колективну роботу. Запізнилися на його майстер-клас? Усе можна надолужити!
“Космічний колаж” ("Джміль", 2020, № 3). Займаємо місця в уявній ракеті та насолоджуємося космічними пригодами. Відтворюємо космічні краєвиди, виготовляючи колаж з об’ємними елементами. |
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Завдання майстер-класу зі створення диво-птаха — не просто виготовити певний виріб, а насамперед зацікавити, надихнути, заохотити малят до подальшої творчості — створення фантазійних композицій, вигадування нових елементів тощо.
Публікація дає дітям змогу відчути себе колективом, творцями єдиного цілого, вчить домовлятися, працювати злагоджено, шукати засоби виразності, які допоможуть якнайкраще втілити спільний задум. Така діяльність відкриває широкі можливості для імпровізації, формування творчого, мистецького бачення світу.
Запропонуйте дітям відобразити свою мрію у власноруч оздобленій пір’їнці, а потім разом так поєднати пір’їнки, щоб птах мав яскравий і гармонійний вигляд.
Матеріал стане у пригоді під час занять з образотворчої діяльності, уроків інтегрованих курсів “Мистецтво”, “Я досліджую світ”, допоможе розвинути уяву дітей, а також підбити підсумки інтегрованого дня, тижня, місяця тощо.