Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!  

Пригоди на обкладинці

Мрія кличе у політ!

Бесіда за сюжетною картиною на обкладинці

Друзів збирай і дo мрії вирушай!

Теплого весняного ранку Джмелик із друзями прогулювалися в парку та розмовляли про мрії.

— Поталанило тобі, Джмелику, що маєш крила — можеш літати. А я про це можу лише мріяти, — зітхнула Книжечка.

— З таким настроєм далеко не залетиш, — похитав головою Пензлик. — Якщо маєш мрію, мусиш до неї йти.

— Тим паче коли маєш таких друзів як ми, — докинула Нотка і обійняла подружку.

— О, відчуваю, назріває нова пригода — запускаємо Книжечку в політ! — Джмелик від радості аж підстрибнув.

  • Оберіть із цих способів той, який, на вашу думку, найкраще допоможе Книжечці здійснити свою мрію. Придумайте свої варіанти.

Крилаті друзі

Друзі захоплено спостерігали за різноколірними плямками в небі, якими видавалися повітряні кулі із землі. Однак довкола теж було чимало цікавого.

Аж раптом почувся стривожений крик:

— Жáку! Жáку!

До компанії підбіг хлопчик:

— Чи не бачили ви тут мого папугу?

  • Які емоції переживає цей хлопчик?

Домашній улюбленець не вміє самостійно знаходити собі харчі, тож у природі вижити не зможе. Дуже важливо, щоб він повернувся до своєї оселі, де про нього дбають.

  • Які ще літальні апарати є на картині? Як вони називаються? Що в них спільного з повітряними кулями? А чим вони відрізняються?
  • Знайдіть на картині:
  • пару пташок, які будують гніздечко в дуплі;
  • великого птаха, який повернувся з вирію;
  • трьох пташок, які не бояться людей, адже їх часто підгодовують у міських парках;
  • двох пташок, які є символами весни, адже в цю пору вони саме повертаються з вирію;
  • пташку, яка не вміє літати;
  • птаха, який є символом горя, журби;
  • двох маленьких веселих галасливих пташок, які співають “цінь-цвірінь” і влітку, і взимку.
  • Знайдіть на картині птаха, який утік від свого господаря. Як гадаєте, про що він мріяв, коли вилетів із клітки? До кого він прямує?
  • Уявіть та інсценізуйте розмову домашнього улюбленця і птаха-мандрівника, а потім розмову папуги і його господаря, який просить птаха повернутися додому.

Що ж вигадали друзі? Чи вдалося Книжечці здійснити свою мрію? Про це дізнаються читачі друкованої версії журналу “Джміль”. Адже тільки вони зможуть дочитати розповідь про пригоди друзів до кінця і побувати на фестивалі повітряних куль, виконати захопливий експеримент із повітрям, який допоможе розкрити таємницю польотів куль, а ще дізнаються, як Пензлик ліпив свої фантазії.

Фестиваль повітроплавання у Кам’янці-Подільському

Звісно, Джмелик із друзями вже не вперше здійснюють повітряні подорожі. Відкривайте наступну публікацію і мандруйте на незвичайному весняному транспорті.

Весна кличе у путь” ("Джміль", 2014, № 2): розповідь про політ на чарівному квіткольоті; бесіда про компроміс і про те, як можна порозумітися, щоб усім було добре; весняні квіти та яскраві краєвиди…

Завантажуйте інтерактивну версію сюжетної картини
“Мрія кличе у політ!”

Завантажити презентацію для дітей

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Акцентуйте увагу дітей на тому, що дружба, робота в команді, щирі товариські стосунки можуть допомогти здійснити мрію, якою б фантастичною вона не здавалася на перший погляд.

Обговорюючи різні ідеї, навіть дещо фантастичні, можна знайти шлях до розв’язання проблеми, тільки треба “увімкнути” винахідливість, обговорити все разом, слухати одне одного і розмірковувати.

Сюжетна картина допомагає дошкільнятам та молодшим школярам подивитися на звичне з незвичного боку, а також пригадати, що змінюється у поведінці птахів навесні, дізнатися більше про повітряний транспорт, роздивитися диво-хмаринки тощо.

Спонукайте дітей уважно розглянути картину, порівняти схожі об’єкти і пригадати, які з них вони бачили на власні очі. Скільки хмаринок у небі? Які хмаринки можна побачити щодня, а які можна назвати незвичайними? Чому? Які незвичайні хмаринки доводилося бачити малятам? На що вони були схожі? Чи часто можна побачити диво-хмаринки?

Заохочуйте дітей мріяти! Допомагайте їм у втіленні найкреативніших ідей. Нехай вони повірять, що у світі немає нічого неможливого. Треба лише впевнено йти до своєї мрії, просити про підтримку, якщо вона потрібна, та допомагати іншим втілювати їхні мрії!

Матеріал допоможе цікаво провести уроки інтегрованого курсу “Я досліджую світ”, заняття з ознайомлення з довкіллям, а також стане у пригоді під час проведення інтегрованих уроків / занять, днів, тижнів тощо.









<< До змісту номера (“Джміль” № 3 /2021)