Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 2 /2021) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Майструйте завзято казкові кімнати
Усім чарівним істотам — феям, гномам, єдинорогам — безперечно, потрібні зручні та затишні оселі. А хто ж змайструє їх краще, ніж ви — читачі та читачки журналу “Джміль”? І не має значення, скільки вам років, тож обов’язково залучайте до цієї справи дорослих!
Підготуйте:

- коробки з-під сірників
- кольоровий папір
- картон
- лінійку
- кольорові олівці
- фломастери
- ножиці
- клей-олівець або ПВА (можна використовувати і степлер та двосторонній скотч)
До роботи!
- Продумайте проєкт і намалюйте ескіз на папері. Поміркуйте, для кого призначений ваш будинок, хто в ньому житиме. Які кімнати чи додаткові приміщення знадобляться його мешканцям? Скільки поверхів буде в будинку?
- Розподіліть роботу над проєктом (хто що малюватиме) і беріться до дизайну приміщень.

Ох, які цікаві будиночки підготував для наших читачів Пензлик! Хочете дізнатися, як закінчити цей проєкт? Пензлик залюбки допоможе всім читачам друкованої версії журналу “Джміль”.
![]() |
Ми хотіли би поділитися з вами ще одним секретом: як зі звичайної картонної коробки змайструвати справжнісінький кінотеатр. Зацікавилися? Завітайте у нашу Майстерню ? у публікації “Домашній кінотеатр” ("Джміль", 2019, № 2) ви знайдете детальну інструкцію. |
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Завдання майстер-класу з виготовлення казкових будиночків для чарівних істот — не просто створити певний виріб, а насамперед здивувати, зацікавити, надихнути малят, заохотити їх до творчості.
Публікація дає дітям можливість спробувати себе у ролі винахідників, вчить творчо ставитися до роботи. Не вимагайте від вихованців буквального дотримання усіх кроків послідовності виготовлення чарівних осель. Добре, якщо дитина осягне ідею поробки і спробує її удосконалити, внести щось своє, неповторне. Нехай результати творчості дітей будуть різними, а якісь технологічні знахідки вони потім використають в інших поробках.
Матеріал стане у пригоді під час занять з образотворчої діяльності, уроків трудового навчання, інтегрованого курсу "Я досліджую світ", допоможе розвинути винахідницькі якості, уяву дітей.