Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!  

Кіностудія

Хто боїться мишей?

Комікс для дітей
(розширена версія)

Запитання і завдання для бесіди з дітьми за коміксом

  • Чи варто було довіряти тому, що сказав диктор про слонів і мишей? Чому?
  • Як ви можете перевірити цю інформацію?
  • Якому фахівцю, що працює в цирку, можна вірити? Чому?
  • Як дресирувальник спростував слова диктора?
  • Чи завжди телебаченню як джерелу інформації не можна довіряти?
  • Яким телевізійним програмам варто довіряти більше? Чому?
  • Назвіть джерела інформації, яким варто довіряти. А які обов’язково треба перевіряти? Як саме?
  • До чого може призвести поширення неправдивої інформації?
  • Як ви перевіряєте відомості, отримані з телебачення чи інтернету? Чи завжди ви робите це? Чому?
  • Що таке стереотипи? Як вони впливають на наше життя? Чи завжди з ними треба боротися? Чому?

То чи справді завжди варто вірити інформації, отриманій з телебачення або інтернету? Чи слід сприймати всерйоз поради у рекламі?

Комікс “Не йди за юрбою — лишайся собою” ("Джміль", 2021, № 1) розповість про вплив реклами, телебачення, інтернету на наші дії, думки та настрій і допоможе зрозуміти, чому треба критично ставитися до інформації.


Завантажуйте комікс для дітей
“Хто боїться мишей?”

Завантажити комікс для дітей

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

У коміксі розгортається ситуація, яку дітям легко уявити, наочно показано, наскільки уважно треба ставитися до інформації з різних джерел, як визначати, кому варто і кому не варто довіряти.

Спонукайте дітей не лише заходити дивовижні факти, а й перевіряти їх, щоб не розповсюджувати фейків.

Поміркуйте про те, чи завжди варте довіри написане у газетах та журналах або те, про що говорять по телебаченню, у рекламі, на що можна натрапити у соцмережах тощо.

Публікація стане чудовим доповненням до уроків інтегрованого курсу "Я досліджую світ", занять з ознайомлення з довкіллям та виховних годин.






<< До змісту номера (“Джміль” № 2 /2021)