Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера («Джміль» № 7-8 /2020) | < До попередньої статті |
Чому в Мар’яни немає друзів?
Комікс для дітей
(розширена версія)







Запитання і завдання для бесіди з дітьми за коміксом
- Як гадаєте, чому Мар’яна надміру запишалася?
- Чому це образило однокласників?
- А як поводилася Уляна? Чим відрізняється поведінка дівчат?
- Чи означає це, що Уляні нічим пишатися?
- Як пишатися своїми досягненнями, не ображаючи інших?
- А чи можна радіти досягненням інших?
- Що Мар’яна робила неправильно?
- Чи може вона вибачитися перед друзями? Як саме?

![]() |
“Чому Поліну не впізнали друзі?” ("Джміль", 2020, № 1) — комікс для дітей про те, як важливо не гнатися за модою, а зберігати власну індивідуальність. |
![]() |
“Слухняний хлопчик” ("Джміль", 2019, № 10) — комікс для дітей про те, коли і чим варто ділитися. |
Завантажуйте комікс для дітей
“Чому в Мар’яни немає друзів?”
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Комікс — гарний привід поговорити з дошкільнятами і молодшими школярами про те, як слід ставитися до друзів та приятелів. Коли і як їм треба допомагати? Як робити це, нікого не ображаючи? Коли необхідно вказати приятелю на його помилку, і як зробити це делікатно?
Публікація стане чудовим доповненням до уроків інтегрованого курсу “Я досліджую світ” та виховних годин.