Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 5-6 /2020) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Мистецтво колажу
Побачити дивовижних або ж просто милих тваринок можна не лише в лісі чи парку, а й у музеї або на виставці сучасного мистецтва. А ще у нашому Вернісажі!
Колаж із ГОЛУБОМ
Розгляньмо ще одну роботу Ніни Бош. У композиції з голубом багато білого. Можливо, це та частина сторінки, де текст межує з білими полями? А нерівномірне сіре забарвлення птаха передано за допомогою різних шрифтів. Голубам подобається жити в мегаполісах, де щодня друкують і (ймовірно) викидають чи переробляють величезну кількість поліграфічної продукції. Чи не на це натякає авторка колажу?
Вас зацікавив новий вид мистецтва? Тоді вам варто стати читачами друкованої версії журналу “Джміль” і продовжити екскурсію вернісажем — роздивитися незвичне зображення симпатичного песика, а також більше дізнатися про колаж як вид мистецтва.
- Уявіть кицю. Покажіть її рухи.
- Які слова найкраще описують цю тваринку?
- Як гадаєте, з яких елементів варто створити колаж із кицею, щоб підкреслити її особливості?
Ось так кицю можна втілити у скульптурі. Прогуляймося Пейзажною алеєю, прочитаймо публікацію “На гостині в синіх котів” (“Джміль”, 2020, № 2), роздивімося мозаїчне диво — найдовшого в Києві кота. |
Завантажуйте електронний додаток
“Мистецтво колажу”
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Розкажіть дітям, що колаж (від фр. coller — склеювати) — технічний прийом в образотворчому мистецтві, який ґрунтується на використанні у творі різних за фактурою та кольором предметів: шматків газет, афіш, шпалер тощо.
Роздивіться колажі, виділіть ознаки, які відрізняють їх від творів живопису. Яку техніку варто використовувати, якщо ми хочемо досягти максимальної схожості зображення з реальною твариною? У якому куточку кімнати доречно розмістити саме колажі? Чому?
За матеріалами публікації педагог зможе провести з малятами бесіду на заняттях з образотворчої діяльності, урок інтегрованого курсу "Мистецтво", розвитку мовлення, а також використати їх під час проведення тематичного дня, тижня чи місяця тощо.