Школа економіки

Як назбирати грошей на мрію?

 

Напевно багатьом дуже хочеться мати лижі, як у біатлоніста Дмитра Підручного! Але це серйозна покупка, яка передбачає накопичення. Можна навчитися робити це у Школі економіки.

Крок за кроком

2. Заведи конверт або скарбничку.

Напиши на скарбничці, куди відкладатимеш гроші, потрібну суму та намалюй свою мрію. Це надихатиме!

1. Дізнайся, скільки коштує те, що ти хочеш купити.

Порівняй ціни різних моделей у різних крамницях та на сайтах. Можливо, варто придбати не нову, а вживану річ, але трохи дешевше. Буває так, що комусь купили в подарунок, наприклад, самокат, а дитина не надто захопилася катанням. І майже новий самокат продаватимуть дешевше, ніж у крамниці. Такі оголошення люди розміщують на спеціальних сайтах.

Поки що все зрозуміло, але про головне — де взяти гроші, щоб покласти в конверт, дізнаються лише читачі друкованої версії журналу “Джміль”. Разом з ними Джмелик розв’яже практичну задачку з наліпками та обговорить складне життєве питання: чи можна заробити в себе вдома?

  • А чи на будь-яку мрію потрібні гроші? Поміркуйте, яку вашу мрію можна здійснити, не витрачаючи грошей. Що стане у пригоді?
  • Чи можете ви допомогти іншим людям здійснити їхні мрії? Як саме?

Пензлик запрошує у захопливу мандрівку за мрією (2017, № 1), яку змалювала українська художниця Катерина Дудник на сонячній картині, де малята можуть упізнати себе, свої думки та фантазії.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Публікація допомагає доступно обговорити з дошкільнятами і молодшими школярами проблеми, які можуть виникнути під час збирання грошей на мрію, та способи їх розв’язання. Діти знаходять відповіді на питання, розв’язуючи економічні задачки.

Якими грошима дошкільники та молодші школярі можуть розпоряджатися самостійно? Як навчитися відкладати гроші? Чи можна заробити в себе вдома?

Спонукайте дітей ставити запитання і відповідати на них, шукати різні варіанти. Запропонуйте їм придумати сюжетні задачі, пов’язані з темою публікації, та розв’язати їх, отримуючи таким чином додаткову інформацію для роздумів і прийняття рішень.

Матеріал допоможе провести виховні години, уроки з економіки.









<< До змісту номера («Джміль» № 12 /2020)