Майстерня

Обнови для ляльок із клаптиків й ниток

Хочете спробувати себе в ролі модельєрів і потішити улюблених ляльок новими одежинками? Завітайте до Майстерні! Ще не вмієте шити? Не біда. Цього разу нам не знадобляться ані голки, ані швейні машини!

Підготуйте:

  • кольорові стрічки;
  • нитки для в’язання;
  • резинку для волосся;
  • клаптики тканини;
  • картон;
  • ножиці;
  • лінійку чи сантиметр.

Стрічкова спідничка для лялечки

  1. Візьміть ляльку чи іншу іграшку, для якої робитимете спідничку.
  2. Відміряйте потрібну довжину.
  3. Наріжте стрічку на відрізки, удвічі довші за відміряну довжину спіднички.
  4. Складіть відрізок удвоє, зробіть петельку, притримуючи її великим пальцем лівої руки.
  5. Закріпіть стрічку на резинці, перекинувши її кінці через утворену петельку, і затягніть у вузлик.
  6. Те саме зробіть з іншими відрізками стрічки.

Нескладно, еге ж? І така гарна модна спідничка вийшла! А читачам друкованої версії журналу “Джміль” Пензлик розповість, як створити шапочку для чемпіона та жилет для Кена.

  • Пригадайте, які мірки треба зняти, щоб створити ці предмети одягу.
  • А для пошиття якого одягу потрібно знати довжину рук та ніг?
  • Поміркуйте, як можна оздобити шапочку для чемпіона та жилет для Кена.
  • Чи варто прикрашати стрічкову спідничку для лялечки? Чому?

Мода може бути не лише на одяг, а й на різні предмети і навіть на іграшки. Візьміть участь у майстер-класах Пензлика та виготовте власноруч модні цікавинки, які допоможуть створити затишок в оселі.

Рамки для фотографій” ("Джміль", 2019, № 10). Відкриваємо майстерню з виготовлення оригінальних рамок для світлин на всі смаки.

Іграшки круть-верть” ("Джміль", 2016, № 6). Вчимося створювати креативні іграшки-саморобки, які стануть приємними новорічними сюрпризами і надихнуть на незвичайні ідеї.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Можна багато розповідати про те, як народжується модний одяг, і все одно діти не запам'ятають усього, адже слухати не означає розуміти та привласнювати знання (пропускати інформацію крізь себе). Тому краще на простому прикладі пройти з малятами весь ланцюжок від задуму до втілення ідеї.

Ознайомте дітей із сучасними професіями та запропонуйте пошити обновки для лялечок, об'єднайте їх у колекції, а потім влаштуйте дефіле — ляльковий показ мод.

Модельєр розробляє ескізи нових моделей вбрання, визначає його стиль, пропонує нові аксесуари тощо. Саме одяг, розроблений модельєрами, ми купуємо у крамницях.

Кутюр’є — художник-модельєр, що створює високохудожні моделі вбрання й аксесуари до них. Роботи кутюр’є ми можемо побачити на показах високої моди, які визначають напрями її розвитку в майбутньому.

Обговоріть з дітьми, що треба знати і вміти для створення одягу, які прикраси варто використовувати в одній моделі, а які ні. Чи справді прикрас забагато не буває? Які кольори варто поєднувати, а які ні?

Публікація дає можливість гармонійно поєднати дизайнерську і винахідницьку діяльність, що стане гарною основою для занять та уроків з образотворчої діяльності, уроків курсу "Я досліджую світ" з акцентом на технологічну освітню галузь, уроків інтегрованого курсу "Мистецтво".








<< До змісту номера (“Джміль” № 1 /2020)