Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 7-8 /2019) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Малюємо квіти
Хочете навчитися малювати квіти — волошки, дзвіночки, соняшники і троянди? Тоді візьміть аркуш паперу, кольорові олівці — і мерщій до роботи!
Волошка
Намалюйте овал. Внизу приєднайте до нього стеблинку, а вгорі — “корону”. |
Намалюйте на стеблі листочки. |
Додайте пелюстки. |
Розфарбуйте квітку. |
1
|
2
|
3
|
4
|
Гарний малюнок вийшов? Тепер кожен наш читач може намалювати волошкове поле. Виходить, малювати гарні квіти не так уже й складно. Пензлик залюбки поділиться своїми таємницями малювання дзвіночків та соняшників з усіма читачами друкованої версії журналу "Джміль". Не запізніться на майстер-клас!
Кожен відвідувач майстер-класу Пензлика отримає сюрприз — шаблон для малюнка та яскраві наліпки із зображенням комашок.
- Пригадайте, які квіти можна побачити влітку.
- Які квіти можна побачити щомісяця, а які тільки у певну пору?
- Чи квітнуть улітку гості з травня? Які саме?
Хочете більше дізнатися про рослини нашої країни? Відкривайте такі випуски журналу “Джміль”!
“Зелені простори України” ("Джміль", 2015, № 3) — вивчаємо природні скарби України: ліси та їх мешканців — рослини і тварин. |
|
“Живий вінок — хоровод квіток” ("Джміль", 2015, № 3) — сюжетна картина для описової та творчої розповіді про лікарські трави. |
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
У публікації дано покрокові схеми зображення квітів. Діти мають змогу опанувати прості прийоми малювання, а потім придивитися до інших квіток і зобразити їх, використавши вже засвоєні прийоми.
Для закріплення вмінь запропонуйте малятам розфарбувати наданий у матеріалі шаблон, домалювати квіти та додати комах за допомогою наліпок. Вийде справжня картина.
Зверніть увагу своїх вихованців на правила створення композицій, яких варто дотримуватися. Зробіть акцент на ретельному продумуванні змісту малюнка до початку втілення задуму. Що виявилося кращим — задум чи кінцевий результат? Чому так вийшло? Чи справдилися очікування малят?
Чи завжди вдається втілити задумане? Що цьому заважає? Які висновки варто зробити на майбутнє?
Публікацію можна використати на заняттях з художньо-естетичного розвитку, образотворчого мистецтва, уроках інтегрованих курсів "Мистецтво" та "Я досліджую світ".