Художня студія

Пандочки

До Джмеликової колекції “Найдивовижніші тварини світу” цього місяця долучилася мила й потішна панда. Хочете навчитися її малювати? Це дуже просто!

Вам знадобляться:

  • аркуш паперу формату A3 — акварельний або ватман;
  • гуаш;
  • пензлики різних розмірів;
  • палітра.
  1. Підготуйте тло. Для цього проведіть великим пензлем по аркушу зліва направо кілька смуг — по черзі зеленим кольором та охрою.
  2. Розітріть ці смуги вологою серветкою.
  3. Додайте на палітрі до зеленого трохи охри і намалюйте великим пензлем
    3-4 стовбури бамбукових дерев — прямі та похилені.

А як діяти далі, зможуть дізнатися читачі друкованої версії журналу “Джміль”, на яких чекає майстер-клас Пензлика у повному обсязі.

  • Поміркуйте, яких іще тварин можна намалювати таким способом.
  • А чи можна для зображення малючків-пандочок використати власні пальчики? Які саме? Що ви порадите малятам, які роблять перші кроки у пальчиковому живописі?
  • Намалюйте пальчиковий зоопарк.

Здійсніть захопливу мандрівку до гір Китаю, у країну бамбукового ведмедика, прочитавши разом з малятами оповідання зі словами-картинками. Вчимося читати й отримуємо четверту колекційну наліпку.

Сподобалося малювати тварин? Просто зараз Пензлик проводить майстер-клас для юних анімалістів “Художники на кухні” (2016, № 4) — розкриває таємниці малювання губкою для миття посуду, тертушкою та виделкою.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Дошкільнятам та молодшим школярам подобаються мандрівки у світ природи. Вони захоплено слухають розповіді про диких тварин, але малюють їх не надто часто. Адже більшість із них малятам зобразити досить важко, особливо в русі.

Публікація показує, як можна легко створити доволі складні зображення, зокрема сценку з життя милих і кумедних панд. Зверніть увагу дітей на те, що у майстер-класі продемонстровано принцип, скориставшись яким, можна намалювати й інших тварин — ведмедиків, коал тощо.

Запропонуйте малятам поміркувати, в основі зображень яких іще тварин може бути овал, і намалювати їх.

Спонукайте дітей зображувати не окремих тварин, а групи, причому в дії, складати за малюнками історії з їхнього життя.

Оригінальні малюнки-історії можна створювати на заняттях з образотворчої діяльності, уроках курсу "Мистецтво", під час самостійної художньої діяльності, позакласної та гурткової роботи. Можна скласти добірочку розповідей у малюнках і використати їх на заняттях/уроках з розвитку мовлення.








<< До змісту номера (“Джміль” № 4 /2018)