Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Мала сцена

Хай усі дають дорогу тим, хто мчить на допомогу

Сценарій вистави для дошкільнят та молодших школярів

У гаражі

Виходить Будильник, відстукує ритм: “Тік-так”, потім дзвонить. По черзі виходять майстри, задають ритм шумовими інструментами, промовляють речитативом.

Майстри (по черзі)

Дзень-дзелень! Пора вставати!
Дзень-дзелень! Вже годі спати!
Прокидайтесь, піднімайтесь,
Купа справ чекає нас!
В гаражі часу не гайте,
На роботу мчати час!

“Виїжджають” машини, вітаються одна з одною сигналами клаксонів.

Вантажівка

Доброго усім вам ранку!

Автобус

Залишаємо стоянку!

Хлібовоз (позіхає)

Ох і ласий сон наснився нині був мені:
Нібито мої колеса — бублики смачні...

Кран

Хто на руханку зі мною?

Вантажівка

За автобусом я в душ!

Продуктова машина

Я на сонечку постою...

Майстер (свистить у свисток)

На сніданок кроком руш!

Машини вишиковуються в чергу біля одного з майстрів.

Вантажівка

О, я вже дуже зголодніла!
Будь ласка, друже, повний бак!

Кран

Прошу, додай мені мастила,
Щоб добре працював мій гак!

Легковий автомобіль

Мені найкращого пального,
Бо я дизпалива не їм!

Майстер

Усіх заправлю до одного,
Харчів тут вистачить усім!

Після “сніданку” інші майстри скликають машини до себе.

Дочитати сценарій вистави до кінця і дізнатися, як майстри готують машини до роботи, які справи на них чекають та які непорозуміння можуть виникнути між автомобілями на дорогах міста, зможуть читачі друкованої версії журналу “Джміль”. Чекаємо на репортаж після прем’єри!

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Дотепна віршована вистава допомагає дітям зазирнути в гараж і побачити один з трудових днів машин, які вони щодня бачать навколо себе. Під час підготовки вистави діти навчаються працювати в колективі, розвивають музичні та сценічні здібності, мовлення, пам’ять, увагу та уяву. Така інтегрована робота активізує пізнавальну діяльність і фантазію малят.








<< До змісту номера (“Джміль” № 4 /2017)