Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 11 /2017) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Малюємо ілюзії
Хочете побачити те, чого насправді немає, на власних малюнках? Тоді мерщій до роботи!
Об’ємна рука
Підготуйте:
аркуш білого паперу, простий олівець, лінійку, різноколірні фломастери чи олівці.Малюємо контур
Покладіть руку на аркуш паперу, обведіть її олівцем. Контур має бути ледь помітний.
Малюємо лінії
Проведіть рівну лінію від краю аркуша до контуру руки, на зображенні руки вигніть її дугою, а далі, за контуром, знову ведіть рівно. Проведіть багато паралельних ліній на відстані 1 см одна від одної так, щоб заповнити всю площу аркуша.
Зафарбовуємо смужки
Розфарбуйте смужки олівцями чи фломастерами щонайменше трьох кольорів.
Ілюзія готова: зображення здається об’ємним — ніби руку накрили строкатою тканиною!
Так само можна малювати різні геометричні фігури. Спробуйте!
Вдалося здивувати друзів фантастичними об’ємними малюнками? А читачі друкованої версії журналу “Джміль” зможуть ще й намалювати на звичайному аркуші таємний хід. Цікаво, куди він веде?
- Поміркуйте, що допомогло нам зробити з плаского об’ємне — колір чи лінії.
- Поекспериментуйте з яскравістю та товщиною ліній, з контрастністю. Коли ілюзія виходить кращою?
- Спробуйте створити такий малюнок, використавши не контрастні, а близькі кольори. Який малюнок вдався вам найкраще? А чи можна створити об’ємну ілюзію, маючи олівець одного коліру? Як у такому випадку намалювати різноколірні смужки?
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Публікація ознайомлює дошкільнят і молодших школярів з креативним та незвичайним способом створення малюнків-фокусів — ілюзій. На них можна побачити те, чого насправді не існує.
Запропонуйте дітям не тільки точно відтворити алгоритм створення ілюзії, а й з’ясувати, завдяки поєднанню яких ліній і барв створюється такий ефект: використати близькі чи контрастні кольори, кілька (2-4) кольорів, а можливо, й багато різних тощо та порівняти отримані результати.
Під час такої діяльності діти цілеспрямовано експериментують, вчаться на своїх помилках, аналізують результати дослідів, вносять корективи і, врешті-решт, отримують бажаний результат.
Педагог зможе використати цей матеріал на заняттях чи уроках з образотворчої діяльності, інтегрованих курсів та курсу “Образотворче мистецтво”.