Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!
<< До змісту номера (“Джміль” № 3 /2016) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Музичний сон Софійки
Одного вечора подружка Джмелика другокласниця Софійка читала свою улюблену казку Ганса Крістіана Андерсена “Стійкий олов’яний солдатик”. Дівчинка й не помітила, як задрімала.
Звучить “Колискова” (див. додаток).
Софійці наснилося, що персонажі казки вийшли з книжки і вирушили кожен у своїх справах. Вистрибнули з коробки олов’яні солдатики і під марш попрямували на військові навчання, побігла до танцювальної школи Балерина, випурхнула з клітки Канарка.
За всім тим спостерігав малий Чорний Троль з табакерки — він ніяк не міг з неї вилізти. Злісно зблиснувши колючими очицями, він загрозливо прошипів: “Ну, постривайте! Бач, як дружно всі мене покинули. Зараз я вам влаштую веселу прогулянку!”...
Звучить “Музика Чорного Троля” (див. додаток).
І враз щось сталося. Усі занервували, заметушилися, почали прискіпуватися одне до одного.
Солдатики наздогнали Балерину й насмішкувато запитали в неї:
— І куди це ви, шановна, так поспішаєте? І що у вас за хода така — біжите, ніби танцюєте?
У відповідь почули:
— Я — балерина, кружляю, танцюю. Танець — це свято, його вам дарую. Танець буває на будь-який смак: Полька чи вальс, чи стрімкий краков’як.
Звучить “Танець балерини” (див. додаток).
Уклонившись, Балерина запитала в солдатиків:
— Чи сподобався вам мій танець?
— Звісно, ні! Що за рухи? Жодного порядку! От наша хода під марш — інша річ. Який гучний звук, яка енергія, яка чіткість кроку! Ви, шановна, мабуть, і не знаєте, що слово “марш” утворилося від французького “хода”. Це справжня чоловіча справа: під марш ми вирушаємо на військовий парад, у похід, на спортивні змагання. А як грають сурмачі та барабанщики!..
Дізнатися, чим закінчилася музична казочка для дошкільнят і молодших школярів, яка розкриває відмінності між основними музичними жанрами, зможуть читачі друкованої версії журналу “Джміль”.
До скарбнички методиста
Музична казочка для дошкільнят і молодших школярів у легкій та дотепній формі розкриває відмінності між основними музичними жанрами, допомагає малятам відчути їх, порівняти. Діти навчаються сприймати музику й емоційно відгукуватися на неї.
Публікація стане у пригоді на музичних заняттях, уроках з музичного мистецтва, допоможе розвинути мовлення, мислення та творчу уяву малят.
<< До змісту номера (“Джміль” № 3 /2016)
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.