Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!
![]() |
<< До змісту номера (“Джміль” № 4 /2015) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Хотів як краще, а вийшло…
Комікс для дітей
(розширена версія)
![](/articles/2015-4/images/Jmil-2015-4_p_18_2.jpg)
Мабуть, усі хлопчики і навіть деякі дівчатка полюбляють грати у війну: захищати когось від “ворога”, влаштовувати засідки, погоні, битви, перемагати… Головне, щоб після активної гри не залишалося руїн та поранених, як-от у нашому мультфільмі.
![](/articles/2015-4/images/movie_1.jpg)
![](/articles/2015-4/images/movie_2.jpg)
![](/articles/2015-4/images/movie_3.jpg)
![](/articles/2015-4/images/movie_4.jpg)
![](/articles/2015-4/images/movie_5.jpg)
![](/articles/2015-4/images/movie_6.jpg)
![](/articles/2015-4/images/movie_7.jpg)
![](/articles/2015-4/images/movie_8.jpg)
Запитання для бесіди з дітьми за коміксом
- Чи варто воювати шаблею з метеликом‑шкідником? Як із ним краще боротися?
- Чи міг хлопчик завдати шкоди іншим під час “тренування”? Як саме?
- Яким має бути справжнє козацьке тренування? Чому?
- З ким і як боролися справжні козаки?
- Що хлопчик зробив неправильно? Чому ви так вважаєте?
- Чи хлопчик вчинив як справжній козак? Чому?
- Хто такий козак?
- Які якості потрібні справжньому козакові?
- Які риси характеру йому притаманні?
- Хто може бути схожим на козака? Чим саме?
- Що потрібно, аби стати справжнім козаком?
Завантажуйте повчальний комікс для дітей
“Хотів як краще, а вийшло…”
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Захоплива історія в малюнках допоможе спонукати дошкільників і молодших школярів замислюватися над наслідками своїх учинків, над тим, як їхні слова та вчинки сприймають інші люди, вчити їх спершу думати, а потім діяти. Матеріал стане у пригоді під час занять з розвитку мовлення, морального виховання, допоможе у проведенні виховних годин, сприятиме розвитку самостійного та критичного мислення, уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, а також зв’язного мовлення, мовленнєвої творчості, уваги та уяви дітей.