Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!
<< До змісту номера («Джміль» № 2 /2015) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Природа — мудрий винахідник
На службі в сучасної людини багато машин та різних механізмів, без яких ми вже не можемо уявити наше життя. А скільки цікавих винаходів та відкриттів чекає на людство в майбутньому!
Сьогодні у Лабораторії разом з Джмеликом ви дізнаєтесь, як з’явилися на світ деякі механізми, а також отримаєте підказку — де шукати ідеї для нових винаходів.
Спостереження на будівництві
Поряд з будинком велися ремонтні роботи, і Джмеликову увагу привернув екскаватор, який посеред майданчика рив канаву для заміни труби.
На кого схожий екскаватор
Уважно розглянувши екскаватор, Джмелик спробував дослухатися до поради інженера і поміркувати, на яку тварину схожа ця машина. Першим йому на думку спав кріт.
►А вам, діти? Порівняйте лапу крота й ківш екскаватора.
Подібне. У ковша екскаватора є зубці, бо якщо ґрунт щільний, копати його важко, а зубці допомагають зробити його м’якішим. Таке саме призначення і в кігтів крота.
І ківш екскаватора, і кротова лапа широкі. Завдяки цьому в них можна набрати багато землі.
Відмінне. Лапа крота пласка, а ківш подібний до великої ложки. Але ми можемо скласти кисть руки “ківшиком”. Так робить і кріт.
Розібратися, чим стріла екскаватора схожа на руку людини, продовжити спостереження у міському парку та океанаріумі ви можете, провівши бесіду-спостереження та віртуальну екскурсію з дошкільниками та молодшими школярами за матеріалами друкованої версії журналу “Джміль” і скориставшись електронним додатком до статті.
Завантажуйте електронний додаток
“Природа — мудрий винахідник”
До скарбнички методиста
Розповісти дітям про професію можна різними способами, цей матеріал пропонує дошкільникам і молодшим школярам зануритися у професію науковця та інженера, спробувати стати дослідником і винахідником. Така діяльність активізує пізнавальну діяльність дітей, розвиває критичне мислення, доказове мовлення, вчить висувати власні ідеї, не боятися нестандартних рішень, робити висновки, пояснювати.
<< До змісту номера («Джміль» № 2 /2015)
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.