Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера («Джміль» № 1 /2015) | < До попередньої статті До наступної статті > |
За праве діло стій сміливо
Що сьогодні у Джмеликовій кишеньці? Нехитрий скарб — носовичок, блискуча обгортка від цукерки, жмутик ниток та клаптик картону… У Театрі з кишені з них можна створити дужих богатирів і тендітних князівен, джур та воєвод — кого заманеться. А потім влаштувати виставу й перемогти страшного змія.
Микита Кожум’яка
Сценічна казка в 4 картинах
(скорочено)
Дійові особи: князь, князівна, дід, Микита Кожум’яка, змій, посланець змія, джура, воєводи, парубки та дівчата.
І КАРТИНА
Князь та князівна у палаці. Входить джура.
КнязьЩо сталось, джуро?
Чийсь гонець?
ДжураАтож! Від змія посланець.
КнязьХм! Посланець?.. Від змія... Клич!
ДжураТакий він чорний, як та ніч!..
Такий зубатий та окатий...
КнязьДарма!.. Іди, зови в палати!
Посланець (входить)Наш пан, великий володар,
Землі й самого пекла цар,
Прислав мене тобі сказати,
Що мусиш ти дочку віддати.
Посланець виходить.
КнязівнаХай я згину в пащі змія,
Та в мені живе надія,
Що загине й він колись,
І потоки людських сліз
Згодом висохнуть росою…
КнязьЩоб нарешті ката-гада
Наш позбавився народ,
Джуро, скликать воєвод!
Нині ввечері нарада!
ДжураВоєводи на дворі
Ходять, радяться, міркують,
А у змія на горі,
Кажуть, зранку бенкетують.
Джура йде.
Дізнатися, як розгорталися події далі, ви можете, прочитавши сценарій на сторінках друкованої версії журналу “Джміль”. Також у статті ви знайдете поради, як власноруч виготовити персонажів лялькового театру, з якими впораються навіть артисти-початківці, а ще методичні рекомендації щодо підготовки вистави. Організувати її можна дуже швидко, потрібні лише бажання і фантазія. Успішних вистав!
До скарбнички методиста
Театр у дошкільних закладах і початкових школах може виконувати багато освітніх завдань — сприяти художньо-естетичному та соціально-моральному розвитку дітей, ознайомлювати їх з творами художньої літератури, розвивати сценічні здібності, зв’язне мовлення, вчити доводити власну точку зору, висловлювати свої погляди, працювати у колективі, імпровізувати. Стаття виконує одразу кілька завдань — розповідає педагогам про цікавий спосіб виготовлення ляльок для вистав (такі ляльки розвивають дрібну моторику рук), надає цікавий сценарій лялькової вистави, навчає дітей бути сміливими, добрими, виховує патріотизм, готовність боронити рідний край.
<< До змісту номера («Джміль» № 1 /2015) Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.