Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 5 /2014) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Щасливе дерево
Казка-медитація для дошкільнят та молодших школярів
Ця казка незвичайна — без карколомних пригод, несподіваних зустрічей, драконів та бармалеїв. Послухавши її, кожен відчує гармонію та душевний спокій.
Зараз ми перенесемося з вами до Чарівної країни, до самісінького її серця — Чарівної галявини. Над нами чисте блакитне небо. Співають пташки, шурхотить листя, дзюрчить струмок… На галявині росте велике міцне Дерево, у нього могутня, пишна крона.
Усі мешканці цієї країни — друзі, вони завжди піклуються одне про одного, будь-якої миті прийдуть на допомогу. І наше Дерево, як і всі у цій країні, теж любить дружити і повсякчас готове підтримати своїх товаришів та допомогти всім, хто цього потребує.
У Дерева є друг — Вітерець, вони полюбляють грати разом у різноманітні ігри. (Ведучий пропонує дітям повільно похитати голівками з боку в бік і в цей час обмахує їх віялом або хустинкою, тихенько дме на них).
Вітерець лагідно погойдує гілля з боку в бік, перебирає зелені листочки Дерева, а жовті зриває та крутить у повітрі. Листочки від того радіють і голосно сміються. (Ведучий пропонує дітям поворушити пальчиками на руках).
А Дерево може гойдати свого друга на гіллі без упину весь день.
Дослухати історію про Чарівну країну до кінця та створити власну чарівну казку, ви можете, скориставшись алгоритмом у статті.
До скарбнички методиста
Один з напрямів казкотерапії — медитативні казки, покликані сприяти самоусвідомленню малят, розвитку в них здатності усвідомлювати себе “тут і зараз”, розвивати різні види відчуттів: зорові, слухові, нюхові, смакові, тактильні, кінестетичні. Такі казки допомагають створити комфортний психологічний клімат у колективі, показати малятам, як слід поводитись, навчити їх жити разом.
<< До змісту номера (“Джміль” № 5 /2014) Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.