Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Святковий день

Чарівні казки Клена

Свято за мотивами казки Василя Сухомлинського “Осінні сни клена”

“…Одного разу ми пішли до лісу подивитись на осіннє вбрання дерев. Зупинилися біля високого клена. Посідали. Яка краса відкрилася перед нами! Стоїть клен у яскравому барвистому вбранні, а листочки ж ні затремтять, ні зашепотять. Дивіться, діти: клен спить. І сниться йому все, що бачив від весни до осені…”

Звучить лірична музика за вибором педагога.
Діти “змійкою” заходять до зали, утворюючи півколо.

Ведуча

Приносить нам барвиста осінь
Буяння фарб і неба просинь,
Багрянець лісу світанковий,
Пташиний щебет загадковий
І павутиння візерунки.
Це — щедрі осені дарунки!

Діти (по черзі)

Нині осінь нас дивує
Неповторна, чарівна.
Різні барви нам дарує
І чарує всіх вона.
Восени такі казкові
І садок, і парк, і гай!
Розмаїттям кольоровим
Прикрашає осінь край.

Діти виконують пісню про осінь за вибором музкерівника та сідають на килимок.

Ведуча

Зручно ви тепер сідайте,
Казку слухать починайте!
На узліссі, на горбочку,
Коло річки, в холодочку,
Горобиною укрита
І барвінками сповита,
Хатка гарна там стояла,
А в ній Осінь проживала.

Лунає лірична мелодія, заходять Осінь з парасолькою та Дощик, танцюють.
Осінь ховається від Дощика під парасолькою, він не знаходить її й іде за ширму.

Осінь

Вітаю всіх на цьому святі!
Я бачу друзів тут багато.
Всіх хочу на гостину запросити
У ліс казковий…

Ведуча

Що ж, підемо, діти? (Так!).

Лунає пісня “Ми підемо до лісу” (див. додаток).
Діти йдуть змійкою, перешиковуються, повертаються на місця.

Потрапити до незвичайного лісу та послухати дивовижні історії Клена, Кульбабки, Суничок, Дощика, Грибів та інших персонажів, заспівати з дітьми осінні пісні, затанцювати — словом, влаштувати справжнє осіннє свято ви можете за допомогою сценарію, вміщеного у журналі.

До скарбнички методиста

Сценарій свята для дошкільнят та молодших школярів створено на основі твору В. Сухомлинського. Він надає нового звучання казці, допомагає розширити її межі, поєднати заняття чи уроки з природознавства, естетичного виховання, емоційно‑ціннісного розвитку. Діти закріплюють знання про пори року, їхні прикмети, природні явища, поведінку тварин, сезонні зміни у житті рослин, розвивають сценічні та музичні здібності.








<< До змісту номера (“Джміль” № 5 /2014)

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email: