Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера («Джміль» № 2 /2013) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Комп’ютерна пастка
(розширена версія)

Друзі! Багато хто з вас полюбляє грати в ігри на телефоні чи планшеті, цікавиться можливостями комп’ютера та ноутбука. І як часом вас засмучує те, що мама дозволяє грати на її телефоні чи за комп’ютером лише 10 хвилин — хочеться ж більше! Але людина, яка проводить багато часу перед екраном, завдає неабиякої шкоди своєму здоров’ю: псуються зір, постава, слабшають м’язи. Але навіть не це найнебезпечніше! Той, хто присвячує весь вільний час комп’ютерним іграм, краде його у себе та своїх рідних. Засидівся за комп’ютером — не встиг погратися з сестричкою, не спорудив казкову фортецю, не допоміг татові полагодити пилосос, не розвинув свої таланти... Скільки цікавих справ відбулося без тебе! Тож радимо знайомитися з віртуальними іграми обачно, аби не опинитися у пастці, як це трапилося з персонажем нашого коміксу. Добре, що поруч були друзі, які вчасно прийшли на допомогу.














Запитання для бесіди з дітьми за коміксом
- Чого не побачив хлопчик через те, що йому заважав комп’ютер? Що пропустив?
- Чи допоміг хлопчику дощ?
- Чому хлопчик розгубився, коли комп’ютер зіпсувався? Що треба було робити, аби дощ не пошкодив комп’ютер?
- За що хлопчик дякував друзям?
- Коли і для чого комп’ютер потрібний, а коли він зайвий? Чому?
- Чи варто відмовлятися від живого спілкування заради комп’ютера?
<< До змісту номера («Джміль» № 2 /2013) Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.