“Дошкільне виховання” № 8, 2018 —
“До 100-річчя від дня народження В. Сухомлинського”

28 вересня 2018 року минає 100 років від дня народження Василя Сухомлинського — педагога, який зробив неоціненний внесок у розвиток гуманістичної освіти.

У 1980-х роках педагогічні погляди В. Сухомлинського почали активно проникати зі шкільної практики в дошкільну, і великою мірою цьому сприяв журнал “Дошкільне виховання”. Саме з його сторінок уперше зазвучали пропозиції використовувати методичні напрацювання великого вчителя, такі як “кімната казок”, “школа радості”, “уроки милування й мислення”, і в роботі з дошкільнятами.

За рішенням 39-ї сесії Генеральної конференції ЮНЕСКО 100-річний ювілей ученого відзначають на міжнародному рівні. Упевнені, що в кожному дитсадку педагоги й малята також долучаться до вшанування нашого видатного співвітчизника. Щиро сподіваємося, що їм стануть у пригоді матеріали серпневого випуску журналу “Дошкільне виховання”.

Також у номері:  компетентні відповіді на запитання педагогів, батьківська педагогіка, психогімнастика, філософія для дітей та дорослих тощо.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

Зміст номера:

  • БАТЬКІВСЬКА ПЕДАГОГІКА: Творення Людини
    Роль родини у вихованні особистості. Чинники та основні принципи батьківської педагогіки В. Сухомлинського
  • ЗАПОВІТИ В. Сухомлинського: плекаємо особистість
    Характерні риси дошкільнят. Два джерела морального виховання малят. Інструменти виховання в дошкільному віці. Методичні орієнтири
  • МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК дітей у світлі ідей “Школи радості”
    Особливості сучасного підходу до викладання математики. Через дію і чуттєве сприйняття до розуміння закономірностей навколишнього світу. Навчання у грі. Математичні ігри для дітей старшої групи
  • ПСИХОГІМНАСТИКА: гімнастика для душі
    Завдання, які розв’язує психогімнастика. Особливості проведення та структура занять
    • Пелюстка і Квітка. Заняття з психогімнастики для дітей старшої групи за однойменним твором В. Сухомлинського. Формуємо в дітей уміння виражати свої почуття. Прищеплюємо конструктивні форми поведінки в колективі. Формуємо дбайливе ставлення до природи. Розвиваємо логічне мислення, чутливість до емоційного стану інших, навички емпатії
  • КОМПЕТЕНТНІ ВІДПОВІДІ на запитання педагогів
    Тарифний розряд працівника на посаді керівника гуртка. Атестація педагогічних працівників, які працюють у ЗДО без відповідної фахової освіти

Надсилайте запитання на пошту редакції — dv@dvsvit.com.ua, — і обов’язково отримаєте компетентну відповідь

  • ФІЛОСОФІЯ для дітей та дорослих (за творами В. Сухомлинського)
    Чи може 4-5-річна дитина мати філософські судження? Зміст роботи з дітьми за творами В. Сухомлинського — допомагаємо пізнавати світ, плекаємо добре начало. Філософія для вихователів
  • Виховуємо патріотичні почуття змалку
    Роль дорослого у патріотичному вихованні малят. Основні компоненти патріотичного виховання. Методи виховання патріотичних почуттів та приклади роботи з дітьми. Планування
  • ОСВІТЯНСЬКІ НОВИНИ: стартував міжнародний проект, присвячений цінностям дошкільної освіти
    Дитячі садки у Німеччині: які вони та як працюють? Цінності: погляди німецьких і українських педагогів

Діліться своїми міркуваннями щодо окреслених проблем, успішним досвідом розв’язання конкретних ситуацій, пропозиціями щодо вдосконалення освітнього процесу. Пишіть на адресу редакції: dv@dvsvit.com.ua.

“Джміль” 2016, №1. “Бо я — Людина: поради, що допоможуть організувати роботу з малятами і зняти власний пластиліновий мультфільм за оповіданнями Василя Сухомлинського “Сьома дочка”, “Соромно перед соловейком”, “Через потік” + ЗРАЗКИ МУЛЬТФІЛЬМІВ

А також:

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    
КУПИТИ ЦЕЙ ВИПУСК