АКЦІЯ! Заощадьте до 20% – передплатіть журнали на ІІ півріччя

“Дошкільне виховання” № 3, 2018 —
“Освіта для сталого розвитку”

Обкладинка журналу «ДВ» № 3 /2018

Ми звикли до багатьох приладів, які полегшують наше життя, почуваємося без них, як без рук. Але сучасні технології негативно впливають на природне довкілля, а нерідко загрожують екологічними катастрофами.

Технічний прогрес не спинити, і ніхто не відмовиться від його новинок. Але ми повинні дбати не лише про свій комфорт, а й про наступні покоління, маємо усвідомлювати наслідки своїх дій, берегти природу Землі.

КУПИТИ ЦЕЙ ВИПУСК

Формувати вдумливий підхід до власної діяльності потрібно змалку, тому 2010 року в Україні стартував Міжнародний проект “Освіта для сталого розвитку в дії”.

У межах цього проекту розроблено інтегрований курс “Дошкільнятам — освіта для сталого розвитку”. У фокусі березневого випуску журналу “Дошкільне виховання” (2018, №3) — роз’яснення фахівців та ефективний досвід роботи за цим проектом.

Також у номері: консультації в роботі вихователя-методиста, етюд гармонії та здоров’я для молодших дошкільнят, сценарій випускного свята.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

Зміст номера:

  • Сталий розвиток стосується кожного
    Що таке сталий розвиток? Чому він нині необхідний? Яка роль освіти у його забезпеченні? Що таке сталий стиль життя? Емпауермент: особливості педагогічної моделі. Зміна ролі педагога. Організація роботи у дитячих садках
  • “Джміль” 2017, №4. “Зміни світ на краще! — комікс для дітей, що демонструє приклад доступних навіть малятам кроків, які дадуть змогу не тільки мріяти про покращення світу, а й активно змінювати його заради себе та інших + ПРЕЗЕНТАЦІЯ

    ЗАВАНТАЖИТИ

    Досвід учасників Всеукраїнського експерименту

  • Від педагогів до дітей, від дітей до батьків
    Методичний супровід проекту. Зміна поведінки у тріаді “педагог — дитина — батьки”. Проведення спільних заходів. День Землі. День захисту дітей. Фестиваль з моделювання одягу
  • РАННІЙ ВІК: цінності плекаються в родині змалку
    Завдання у роботі з батьками. Батьківські збори. Пропедевтична робота з малюками. Планування роботи з батьками дітей раннього віку
    • СЕНСОРНИЙ РОЗВИТОК + МАТЕМАТИКА + СОЦІАЛЬНИЙ РОЗВИТОК. Розвивальний посібник власноруч.  Спільний проект педагогів і батьків. Кроки з реалізації. Опис посібників. Робота з дітьми з використанням сенсорних килимків “Золоті рибки”, “Дощова хмаринка”
  • Об’єднаємо зусилля для здорового довкілля
    Особливості роботи дитячого садка. Форми роботи з педагогами, дітьми, батьками. Діяльність у межах проекту “Освіта для сталого розвитку в дії”
    • ЕКОНОМІЧНЕ ВИХОВАННЯ + ЕКОЛОГІЯ + РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ. Інтегроване заняття “Врятуймо річку!” для дітей старшої групи. Сприяємо усвідомленню дітьми необхідності дбайливого ставлення до води як до природного ресурсу. Закріплюємо знання про явища природи, стани води. Уточнюємо уявлення про властивості води, її кругообіг у природі. Формуємо навички екологічно доцільної поведінки в побуті, економного споживання води
  • “Джміль” 2015, №1. “Збережемо та примножимо багатства України — сюжетні малюнки на екологічні теми та ігри на їх основі + ПРЕЗЕНТАЦІЯ

    ЗАВАНТАЖИТИ
  • Ідеї для проведення занять
    • Лепбук для реалізації ідей сталого розвитку.  Завдання, які можна реалізувати під час роботи з інтерактивною тематичною папкою. Етапи створення. Робота з дітьми з використанням лепбука “Подарунки”
    • Казкові пригоди, які вчать співчуття до людей і природи.  Казки морально-екологічного спрямування. Запитання для бесід з дітьми
  • “Джміль” 2014, №3. “Як гукнеться, так і відгукнеться — екологічний комікс про те, як слід берегти природу і яке відлуння можуть мати наші вчинки + ПРЕЗЕНТАЦІЯ

    ЗАВАНТАЖИТИ
      • Земля в пакеті.  Пошуково-дослідницька діяльність дітей старшої групи. Підводимо малят до самостійного вибору екологічно доцільної поведінки. Виявляємо переваги і шкоду від користування поліетиленовими пакетами. Виховуємо відповідальність, ціннісне ставлення до природи

    “Джміль” 2017, №9. “Нуль сміття — щодня — незвичайний експеримент звичайної родини та висновки для всіх. Чи справді сміття зовсім не потрібне? Розбираємося зі сміттям і діємо!

    Повсякдення дитсадка

    • Переможці Всеукраїнського конкурсу освітніх технологій – 2017
      Щиро дякуємо всім творчим освітянам, які стали авторами часопису в 2017 році, і вітаємо переможців конкурсу. Запрошуємо науковців та практиків представити на сторінках журналу власні інноваційні розробки та досвід їх ефективного упровадження
    • КОНСУЛЬТАЦІЇ В РОБОТІ ВИХОВАТЕЛЯ-МЕТОДИСТА: види та особливості проведення
      Доповнюємо класичну класифікацію. Детальніше про консультації з проблемним викладом матеріалу. Алгоритми підготовки. Робота над помилками консультанта-початківця
    • Ідеї для проведення занять
      • Сонячні промінчик
        Етюд гармонії та здоров’я для дітей молодшої групи. Стимулюємо активність дітей, спонукаємо до рухової діяльності. Створюємо позитивний настрій. Оздоровлюємо малят. Виховуємо впевненість у власних силах, любов до природи, бажання взаємодіяти з однолітками
    • Свята й розваги
      • День народження школяриків
        Сценарій випускного свята

    А також:

    • Переможці конкурсу  “Дизайн святкової зали” — 2017
    • Переможці фотоконкурсу  “Наші діти” — 2017

    Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

    Email:    
    КУПИТИ ЦЕЙ ВИПУСК