Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Майстерня

Паперове море

Любите море і мандри? Створіть аплікацію, яка щодня нагадуватиме вам про неповторний світ морських глибин!


Підготуйте:

  • кольоровий двосторонній картон
  • кольорові олівці та фломастери
  • двосторонній скотч
  • ножиці
  • олівець
  • лінійку

До роботи!

  1. Візьміть синій аркуш картону і зігніть його навпіл.
  2. На краю кожної половинки проведіть лінію, відступивши 2 см.
  3. Зігніть картон по накреслених лініях: на одній половинці вправо, на іншій уліво.

Але ж паперове море ще не готове! Кортить дізнатися, що там далі? А от читачі друкованої версії журналу “Джміль” не хвилюються і продовжують працювати, адже в них є детальні інструкції Пензлика. Але не засмучуйтесь. Приєднатися до команди Джмелика та його друзів можна будь-якої миті — достатньо клікнути на кнопку.

Фантазія Пензлика не має меж. Він навіть придумав, як створити море у… пляшці. Не вірите? Читайте публікацію, і самі переконаєтесь.

Море у пляшці” ("Джміль", 2019, № 5-6) — поради Пензлика, що допоможуть виготовити унікальний сувенір — власне мініморе у пляшці.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Якою має бути поробка? Простою у виконанні, цікавою дітям, потрібною. А ще в ній має бути місце для творчості. Паперове море — одна з таких поробок. Кожна дитина може втілити власний задум, виходячи зі своїх можливостей і не стримуючи фантазії, але в кожному випадку море буде неперевершеним і неповторним.

Пропонований матеріал допоможе ознайомити малят із технологією виготовлення цікавої поробки. Після цього кожен може придумати і створити власне унікальне море або використати опановану технологію для створення чогось принципово нового — фрагмента гори, пташиного базару на скелях біля океану чи…

Публікація дає можливість гармонійно поєднати винахідницьку і образотворчу діяльність, що стане гарною основою для занять та уроків з образотворчості, уроків інтегрованих курсів “Я досліджую світ” і “Мистецтво”.

<< До змісту номера (“Джміль” № 7-8 /2021)