Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!  

Майстерня

Їстівні годівнички

Сніговій запорошив усе довкола, і пташкам стало важко знаходити поживу. А щоб зігрітися у морозяний день, їм треба бути ситими. Зробімо разом добру справу — змайструймо годівнички для пернатих.

Зробимо ми це без молотка і цвяхів. Та ще й годівнички наші будуть незвичайні — вони не перетворяться на сміття, якщо почепити їх десь у лісі, а стануть із часом поживним добривом.


ПІДГОТУЙТЕ:

  • яблуко, апельсин чи грейпфрут
  • насіння соняшника
  • міцні нитки
  • голку

Яблучна смакота

  1. Візьміть велике яблуко та прив’яжіть до його хвостика міцну нитку.
  2. Рясно повстромляйте у фрукт насінинки соняшника.
  3. Почепіть цю годівничку на дерево: пташки з’їдять не лише насінини, а й саме яблуко.

Хочете порадувати пташок іншими корисними еко-годівничками? Відкривайте друковану версію журналу “Джміль”, читайте інструкції Джмелика та дійте!

  • Поміркуйте, які пташки можуть прилетіти до вашої годівнички. А яких ви точно біля неї не побачите? Чому?
  • Чому такі годівнички називають екологічними?
  • Поспостерігайте за пташками, які прилетять до вашої годівнички, — ви помітите чимало цікавого.

Сподобалося спостерігати за птахами? Ознайомтеся з публікацією “Зробіть пташок з вовни, тіста й ниток” ("Джміль", 2017, № 3) та на згадку про свої спостереження створіть композицію “Біля годівнички”.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Мета майстер-класу з виготовлення їстівних годівничок — не просто навчити малят створювати певні вироби, а насамперед здивувати, зацікавити, надихнути їх, заохотити до творчості та піклування про живу природу.

Публікація дає дітям можливість спробувати себе у ролі винахідників, вчить творчо ставитись до роботи і творити добро. Добре, якщо дитина опанує технологію створення годівнички й спробує її вдосконалити, внести щось своє, неповторне. Нехай результати творчості дітей будуть різними, а свої технологічні знахідки вони згодом використають в інших поробках.

Матеріал стане у пригоді під час занять з образотворчої діяльності, уроків трудового навчання, інтегрованого курсу “Я досліджую світ”, допоможе розвинути винахідницькі якості, уяву дітей.








<< До змісту номера (“Джміль” № 1 /2021)