Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!
<< До змісту номера («Джміль» № 4 /2019) | < До попередньої статті |
Як було винайдено фруктове морозиво
Комікс для дітей
(розширена версія)
Запитання і завдання для бесіди з дітьми за коміксом
- Над розв'язанням якого завдання працював хлопчик?
- Як ви гадаєте, чому він вирішив досліджувати саме цю проблему?
- Хлопчик старався тільки для себе чи й для інших дітлахів?
- Чому він працював надворі?
- Який випадок допоміг маленькому винахіднику?
- Хлопчик отримав не те, чого хотів. Чи засмутився він? Чому?
- Як ви гадаєте, чи продовжив він працювати над своїм першим задумом? Поясніть відповідь. А як на місці хлопчика вчинили б ви? Чому саме так?
- Фруктовий сік замерз у склянці. Поміркуйте, чи могла вона розбитися. Чому?
- Як хлопчик вийняв лід зі склянки? Проведіть аналогічний дослід.
- Хлопчик нагрів стакан під струменем гарячої води, вийняв його вміст і з'їв. Як ви гадаєте, чому такий спосіб спрацював?
- Хто допомагав хлопчику розповісти про свій винахід?
- Презентуйте винахід хлопчика, намалюйте яскравий плакат.
- Чи хочете ви вдосконалити цей винахід?
- Що, на вашу думку, складніше — зробити винахід чи розповісти про нього іншим, довести його важливість?
- Як ви гадаєте, чи складно було хлопчику зробити винахід? Поясніть свою відповідь.
“Виxід завжди є!” ("Джміль", 2014, № 4) — оптимістичний комікс про винахідливість і злагоджену командну роботу. |
|
“Сміливий сніговичок” ("Джміль", 2019, № 1) — усміхнений комікс про винахідливого сніговичка, що насмілився запропонувати оригінальну ідею, яку підтримали його снігові друзі. |
Завантажуйте комікс для дітей
“Як було винайдено фруктове морозиво”
Електронний додаток з'явиться на сайті незабаром.
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Комікс розповідає про те, як іноді випадок може допомогти навіть звичайному хлопчикові стати справжнім винахідником. Утім, ясна річ, випадок допомагає лише тим, хто цілеспрямовано й невтомно працює над розв'язанням певної проблеми, а не "чекає край моря погоди".
В основі намальованої історії — справжній винахід одинадцятирічного американського хлопчика Френка Епперсона, який отримав перший фруктовий лід ще у 1905 році, а у 1920-х роках запатентував свій винахід і зареєстрував торгову марку "Рopsicle". Невдовзі він передав права на неї іншій компанії, і зараз вона продає близько двох мільярдів "паличок" на рік.
Публікація може стати у пригоді на заняттях з ознайомлення з довкіллям, уроках інтегрованого курсу "Я досліджую світ", внести елемент приємної несподіванки у виховні години, позакласну роботу.