Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 4 /2019) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Дитячі винаходи, здобрені гумором
Відомі винахідники починали експериментувати ще з дитинства. І нинішні малята придумують багато цікавого, дивуючи дорослих. Часто це фантазії, які поки що важко здійснити. Зараз вони існують в описах, малюнках і кресленнях, але в майбутньому цілком можуть втілитись у життя. Прочитайте вірші про цікаві дитячі ідеї та спробуйте винайти щось самі!
Хто винахідник?
Є у мене пенні борд — на коліщатках дошка.
На ній гасаю залюбки і не боюсь нітрошки.
І братику теж хочеться, та він боїться стати,
Тож він сідає на цей скейт, неначе на санчата.
З гірки з'їде він хутенько й знизу вже гукає —
І я йому цей пенні борд на гору витягаю.
А друг Назар подивився: "Навіщо тягати?
Будем дошку на канаті вгору піднімати".
…
- Спробуйте й ви придумати незвичайне застосування мотузки. Це теж буде винахід.
Сподобалося? Тоді ставайте читачами друкованої версії журналу "Джміль" і читайте інші віршики: про суперавто, новий пиріг, доморобота — і виконуйте цікаві завдання. Гайда за журналом!
- Озирніться навколо. Який винахід може полегшити наше повсякденне життя?
- Ну а доки ми ще нічого не винайшли, як ми можемо допомогти нашим рідним?
- Як можна швидко й вправно виконувати багато різних справ?
Ось деякі поради Джмелика та його друзів.
“Поради, як книжкам дати раду” (“Джміль”, 2018, № 3): йдемо в гості до Книжечки, роздивляємося книжки у її домашній бібліотеці, допомагаємо впорядкувати, а також відкриваємо одну з них і дізнаємося, про що вона розповідає. |
|
“Прислів'я вчить, як на світі жить” (“Джміль”, 2013, № 2) — оповідки для дошкільнят і молодших школярів, які допомагають зрозуміти зміст прислів'їв, навчають добирати влучні вислови до повсякденних ситуацій… |
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Добірка усміхнених дуже дитячих віршів сучасної української авторки показує, як корисно винахідникам із гумором ставитись до своїх винаходів, а також до самого процесу створення нового. Адже таке ставлення допомагає переживати злети і падіння, долати невдачі, виправляти помилки, уважно ставитись до критичних, хай і не завжди коректних, зауважень, не задирати носа. Звісно, такі риси характеру стануть у пригоді будь-якому винахідникові.
Прочитайте з малятами вірші, запропонуйте поміркувати, чи, бува, не схожі вони або хтось із їхніх знайомих на персонажів цих творів. Запросіть дітей увійти у вірш, уявити себе у запропонованих обставинах. Як діяли б вони? Який вихід знайшли б? А можливо, вони вже бували у подібних ситуаціях і діяли інакше? Як саме? Чому? Чи можна назвати героїв віршів винахідниками? Чому?
Матеріал чудово доповнить заняття з розвитку мовлення, уроки з української мови та читання, стане у пригоді на уроках інтегрованого курсу "Я досліджую світ", заняттях з ознайомлення з довкіллям, у позакласній та позашкільній роботі.