Кіностудія

Хтось хвалився, а хтось свого добився

Комікс для дітей
(розширена версія)









Запитання і завдання для бесіди з дітьми за коміксом

  • За сюжетом якої казки створено комікс?
  • Пригадайте, чому коза розпрощалася зі своїми господарями. Як думаєте, чи пошкодувала вона про це згодом? Чому?
  • Як ви вважаєте, чому коза зайняла саме зайчикову оселю?
  • Чому ведмедик і лисичка не змогли вигнати козу з хатки?
  • Чи справді рак був найсильнішим серед зайчикових захисників?
  • У чому сила рака?
  • Які риси характеру мають бути притаманні справжньому захиснику? Чому?
  • Що важливіше — фізична сила чи сила духу?
  • Чи зможе коза повернутися до своїх господарів? Чи приймуть вони її назад?
  • Як діяли б ви, якби були господарями кози? Чому саме так?
  • Складіть продовження коміксу.
  • Чи доводилося вам стати свідками або учасниками ситуацій, схожих на цю? Коли? Де? Розкажіть про це.

Завантажуйте комікс для дітей
“Хтось хвалився, а хтось свого добився”

Завантажити комікс для дітей

Електронний додаток з'явиться на сайті незабаром.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Комікс допомагає подивитися на знайому казку "Коза-Дереза" з несподіваного боку — зосередивши увагу не на Козі-Дерезі, а на образі невеличкого рака, який єдиний з усіх зміг захистити зайчика.

Запропонуйте малятам поміркувати, чому зайчика не змогли захистити персонажі, які на перший погляд здаються великими й сильними. Нехай діти замисляться над непростим питанням: у чому сила людини? Чому часом велетень може здаватися маленьким, а силач слабким? Чи тільки фізична сила важлива для справжнього захисника?

Матеріал стане у пригоді на заняттях/уроках з розвитку мовлення, уроках з української мови, інтегрованого курсу "Я досліджую світ", виховних годинах з громадянського виховання.









<< До змісту номера (“Джміль” № 7-8 /2018)