Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!  

Лабораторія

Фокуси із зубочистками

— Фокус-покус-зубочисткус, — тихенько пробурмотів Джмелик.

— Що ти сказав? — перепитала його Книжечка.

— Нічого, лишень зачаклував цю сторінку. Тепер вона змінюватиме зубочистки.

— Зубочистки? — Книжечка пирснула зо сміху.

— Не віриш? — образився Джмелик. — Тоді візьми й поклади кілька штук на сторінку.

Книжечка знизала плечима, але таки не втерпіла й дістала кілька зубочисток. І коли поклала їх на сторінку...

Цікаво, що сталося із зубочистками? Перевірте самі!

  • Покладіть зубочистки так, щоб їхні кінці розмістилися на червоних мітках.
  • Чи подіяло заклинання Джмелика?
  • Чи здаються прямими зубочистки на малюнку?

А вам вдалося зачаклувати сторінку? Читачі друкованої версії журналу “Джміль” навчаться робити й інші фокуси за допомогою ще двох картинок-чаклунок.

  • Роздивіться картинки-чаклунки уважніше. Поміркуйте, які лінії яку ілюзію допомагають створити. Спробуйте придумати і намалювати власні картинки-чаклунки.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Описані у публікації фокуси дають можливість поговорити з дошкільнятами та молодшими школярами про зорові ілюзії. Що це таке? Коли, чому і за яких умов вони виникають?

Запропонуйте дітям поекспериментувати з картинками, з’ясувати деякі закономірності їх сприйняття, спробувати використати набуті знання і створити власні фокуси.

Дослідіть, як використовують зорові ілюзії у повсякденному житті: як шиють одяг, добирають до моделей відповідні тканини; як можна облаштувати навіть маленьку кімнату так, щоб вона здавалася просторою; як планують майданчики біля будинків, клумби тощо.

Запропонуйте малятам провести тематичний тиждень або день “Ілюзії навколо нас”, дослідивши ілюзії у природі,  — міраж у пустелі, марево на дорозі у спекотний день тощо.

Матеріал стане у пригоді на заняттях з ознайомлення з довкіллям, уроках природознавства, під час образотворчої діяльності, наповнить приємними несподіванками розваги та свята, зробить незабутнім будь-який день у дитячому садочку чи школі.








<< До змісту номера (“Джміль” № 11 /2017)