Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 3 /2016) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Як малюють русалки
Цього літа наші друзі побували й на морі. Якось після прогулянки узбережжям вони заходилися малювати. Але тільки розклали на столі все необхідне, як Нотка ненароком перекинула склянку з водою.
— От лихо! Всі аркуші намокли. Як же тепер малювати? — бідкалася дівчинка.
— Малюватимемо легко й цікаво! По мокрому, — заспокійливо всміхнувся Пензлик. — Цієї техніки мене навчила одна Русалка, а я радо поділюся її секретами з вами.
Погляд крізь синь
У глибині синього моря, в палаці з рожевих перлин жила маленька Русалонька. Понад усе на світі вона любила малювати. Фарби брала просто з морських глибин: зелені й червоні водорості, жовті камінці, сріблясті мушлі, восьминоги й навіть каракатиці ділилися з нею своїми барвами. А за папір їй слугували світлі водорості.
Одного разу в надвечір’я теплого літнього дня Русалонька гойдалася на хвилях, аж раптом побачила на березі дівчинку. В руках вона тримала пензлик, на колінах у неї лежав альбом, а поряд на піску стояла маленька коробочка з фарбами. Дівчинка занурювала пензлик то в одну, то в іншу фарбу й зосереджено клала мазки на папір.
Русалонька підпливла зовсім близько до берега. Але все одно не змогла побачити, що ж малює маленька художниця. Тоді, набравшись сміливості, вона тихо погукала: “Гей! Дівчинко!”. Художниця підвела очі й, побачивши у воді світлу голівку Русалоньки, запитала:
— Це ти мене кликала?
— Так, я, — промовила Русалонька. — Можна подивитися твої малюнки?
— Авжеж! Виходь, покажу.
— Я не можу вийти з моря, — почула у відповідь. — Адже я — русалка.
— Справжня? — дівчинка від подиву широко розкрила очі.
— Справжніших не буває! — засміялася та. — Будемо товаришувати? Мені теж подобається малювати. Хочеш, я покажу тобі свої малюнки, а ти мені — свої?
— Дуже хочу! — усміхнулася дівчинка. — Ще ніколи не бачила, як малюють русалки!
Дочитати казочку до кінця та дізнатися, як бачать і зображують світ русалоньки, як дівчинка з русалонькою вирішили створити спільну картину й що з цього вийшло, а також відвідати майстер-клас Пензлика з малювання по мокрому зможуть читачі друкованої версії журналу “Джміль”.
До скарбнички методиста
Малювання по мокрому — два в одному: малювання й експериментування з кольором та формою. Діти навчаються передбачати результати своїх дій, у них з’являється цікавий дослідницький досвід змішування кольорів.
Така нестандартна техніка малювання допомагає розвинути креативність, уяву, фантазію, гнучкість і самостійність мислення, активізувати інтерес дошкільників та молодших школярів до образотворчої діяльності.
Оригінальні малюнки можна створювати на заняттях з художньо-естетичного розвитку, уроках образотворчого мистецтва, під час самостійної художньої діяльності, позакласної та гурткової роботи.
<< До змісту номера (“Джміль” № 3 /2016)
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.