Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!  

Лабораторія

Електрика працює і дивує

До Джмелика прийшла засмучена Нотка — її новий годинник чомусь зупинився, і вона попросила товариша допомогти. Як ви гадаєте, в чому була проблема?

Джмелик швидко полагодив годинник, замінивши батарейку. Нотка зраділа:

— Дякую, друже! Я й не думала, що батарейка така важлива.

— Авжеж! Адже вона — джерело електричної енергії, без якої прилад не працюватиме. І це стосується не лише годинника. Ходімо зі мною до Лабораторії. Там я зможу розповісти тобі й нашим читачам про електрику. Та й без дослідів не обійтися.

БОЯГУЗКО

Підготуйте: ляльку Боягузка з волоссям з тонкого паперу; вовняну тканину; надуту повітряну кульку.

  1. Піднесіть кульку до волосся Боягузка. Чи щось відбувається?
  2. Потріть кульку об вовняну тканину.
  3. Знову піднесіть її до волосся Боягузка. Чому воно стало дибки? Бо на кульці з’явився електричний заряд, який, наче магніт, притягнув до себе волосся ляльки.

Читачі друкованої версії журналу “Джміль” дізнаються, що таке електрика, де її можна побачити у природі та чим вона небезпечна, а ще виконають незвичайні досліди — побачать танок повітряних кульок, покажуть фокус з причіпливою кулькою, допоможуть Попелюшці швидко впоратися із завданням злої мачухи. Ласкаво просимо до Країни дивовижних дослідів!

Завантажуйте електронний додаток
“Електрика працює і дивує”

Завантажити презентацію для дітей

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

У публікації наведені досліди, які допомагають розповісти дітям про електричний струм, його корисність та небезпечність. Таку дослідницьку діяльність можна провести на заняттях чи уроках з безпеки життєдіяльності, ознайомлення з довкіллям, виховних годинах. Дошкільнята й молодші школярі навчаються порівнювати результати дослідів, робити висновки, використовувати набуті знання під час продуктивної діяльності. Така робота допомагає педагогу розвивати мислення малят, їхню спостережливість, винахідливість, увагу.








<< До змісту номера (“Джміль” № 2 /2016)