Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!
![]() |
<< До змісту номера (“Джміль” № 2 /2016) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Електрика працює і дивує
![](/articles/2016-2/images/Jmil-2016-2_p_14.jpg)
![](/articles/2016-2/images/Jmil-2016-2_p_15_2.jpg)
До Джмелика прийшла засмучена Нотка — її новий годинник чомусь зупинився, і вона попросила товариша допомогти. Як ви гадаєте, в чому була проблема?
Джмелик швидко полагодив годинник, замінивши батарейку. Нотка зраділа:
— Дякую, друже! Я й не думала, що батарейка така важлива.
— Авжеж! Адже вона — джерело електричної енергії, без якої прилад не працюватиме. І це стосується не лише годинника. Ходімо зі мною до Лабораторії. Там я зможу розповісти тобі й нашим читачам про електрику. Та й без дослідів не обійтися.
![](/images/ps.jpg)
БОЯГУЗКО
Підготуйте: ляльку Боягузка з волоссям з тонкого паперу; вовняну тканину; надуту повітряну кульку.
![](/articles/2016-2/images/lab.jpg)
- Піднесіть кульку до волосся Боягузка. Чи щось відбувається?
- Потріть кульку об вовняну тканину.
- Знову піднесіть її до волосся Боягузка. Чому воно стало дибки? Бо на кульці з’явився електричний заряд, який, наче магніт, притягнув до себе волосся ляльки.
![](/images/pb.jpg)
Читачі друкованої версії журналу “Джміль” дізнаються, що таке електрика, де її можна побачити у природі та чим вона небезпечна, а ще виконають незвичайні досліди — побачать танок повітряних кульок, покажуть фокус з причіпливою кулькою, допоможуть Попелюшці швидко впоратися із завданням злої мачухи. Ласкаво просимо до Країни дивовижних дослідів!
Завантажуйте електронний додаток
“Електрика працює і дивує”
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
У публікації наведені досліди, які допомагають розповісти дітям про електричний струм, його корисність та небезпечність. Таку дослідницьку діяльність можна провести на заняттях чи уроках з безпеки життєдіяльності, ознайомлення з довкіллям, виховних годинах. Дошкільнята й молодші школярі навчаються порівнювати результати дослідів, робити висновки, використовувати набуті знання під час продуктивної діяльності. Така робота допомагає педагогу розвивати мислення малят, їхню спостережливість, винахідливість, увагу.