Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!  

Психологічна вітальня

Казка, що зігріває перед сном

Коли надворі гуляє завірюха, так приємно опинитися в теплій затишній оселі, взути м’які капці, випити гарячого чаю або молока, влягтися у тепле ліжечко, послухати теплу казку й поринути в приємний сон... Усе це дарує відчуття спокою, впевненості в тому, що все буде добре. Ласкаво просимо до затишної Психологічної вітальні! Не забудьте прихопити з собою подушку.

Пригоди Зірочки на землі

Умощуйтеся зручніше, заплющуйте оченята… Уявіть: над нами розкинулося безкрає темно-синє небо — м’яке, мов оксамит. Небо всіяне дрібними зірочками. Вони мерехтять, лагідно всміхаються нам. Аж що це? Зірка падає! Вона летить просто до землі. Ось-ось упаде. Чи не заб’ється?

► Читаючи цей абзац, дорослий погладжує дітей клаптиком теплої оксамитової тканини.

На щастя, Зірочка впала прямісінько на м’якеньку рукавичку, що лежала на снігу. Її загубив маленький Ярослав, катаючись на санчатах. Відчувши тепло рукавички, Зірочка пірнула в неї. Там було темно й затишно. М’яке тепло заспокоювало. Аж тут хтось підняв рукавичку. То повернувся хлопчик. Він дуже зрадів знахідці й поклав її до своєї кишені.

► Читаючи текст, дорослий погладжує дітей теплою вовняною рукавичкою або шкарпеткою.

Дізнатися, що було далі й чим закінчилася казка-медитація “Пригоди Зірочки на Землі”, зможуть читачі друкованої версії журналу “Джміль”. Розкажіть казку малятам, і ви побачите, як зміцніє їхня довіра до світу, як мало-помалу “розтане” психоемоційне напруження і вони перейдуть до спокійного сну. На добраніч!

До скарбнички методиста

Казка-медитація, як і казкотерапія взагалі, не є традиційною для нашої педагогіки, але це дуже корисна форма роботи з малятами. Запропонована у цьому випуску журналу “Джміль” казочка перед сном підвищує базову довіру дитини до світу, допомагає зняти психоемоційне напруження, поринути у спокійний сон. Така форма роботи дає дітям-візуалам (яких сьогодні переважна більшість) можливість активізувати слухові й тактильні аналізатори, усвідомити, що ці відчуття також можуть бути яскравими й інформативними.

Казки-медитації спонукають малюків зупинитися у стрімкому леті сучасного життя, прислухатися до себе, розпізнати й зрозуміти свої відчуття і почуття, що дуже важливо для самопізнання, розвитку емоційного інтелекту дошкільнят та молодших школярів, активізації їхніх сенсорних відчуттів, набуття досвіду створення сенсорного образу.








<< До змісту номера (“Джміль” № 6 /2015)

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email: