Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!
<< До змісту номера (“Джміль” № 5 /2015) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Мишка Маруся шукає друзів
Цієї осені багато Джмеликових друзів уперше пішли до дитячого садка чи початкової школи. Звісно, вони дуже хвилюються. Як поводитися, щоб прийняли до гурту? Як знайти справжніх друзів? Ці питання тривожать не лише малят, а й мишенят! Відповіді на них Джмелик пропонує шукати всім разом і запрошує до Школи шляхетності.
Усе буває вперше
Мишка Маруся була ще зовсім маленькою, коли мама привела її до дитячої нірки. Тут стояли невгамовний писк та шарудіння, тож вона спершу трохи розгубилася. Стільки мишенят — аж очі розбігаються! Мама підбадьорливо глянула на доню — мовляв, біжи, знайомся, шукай собі друзів. Та Маруся ніяк не наважувалася відпустити мамину лапку. Як тут самій не загубитися? І як тих друзів шукати?
Раптом у кутку вона помітила кількох мишенят. Вони щось обступили і жваво сперечалися. Мишці дуже кортіло дізнатися, що там, і вона, забувши про страх, тихенько підійшла до гурту.
Запитання від Джмелика
- Пригадайте свій перший день у дитячому садку чи школі. Як ви почувалися?
- Чи легко вам було наважитися підійти до інших дітей? Що допомогло в цьому?
Продовження розповіді про те, як мишка Маруся познайомилася з новими друзями, з чого починається дружба, та про навколосвітню подорож мишеняток ви можете прочитати на сторінках друкованої версії дитячого журналу “Джміль”. Захопливої мандрівки!
До скарбнички методиста
Це багатогранний інтегрований матеріал, який поєднує бесіди, ігри, читання та обговорення дитячих літературних творів з малятами, які вперше прийшли у новий колектив (дитячий садок чи школу). Така робота з дітьми допомагає батькам і вихователям успішно підготувати й адаптувати малят до дитячого садка або школи, провести бесіду з малятами з соціально-морального розвитку.
<< До змісту номера (“Джміль” № 5 /2015) Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.