Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 5 /2014) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Листочкові малюнки
Якось узяв Пензлик мольберт та фарби і вирушив до осіннього лісу малювати пейзажі. Знайшов гарну галявинку й узявся до роботи. Малює Пензлик різноколірні кленові шати, могутній стовбур дуба та його дитинчат-жолудят, ажурну крону ясена, яскраве намисто горобини… І раптом відчуває: хтось лагідно торкнувся його плеча. Озирнувся Пензлик — невеличка дика Грушка гілочкою привітно помахує й каже:
— Добридень, хлопче! Я вже давно спостерігаю, як гарно ти малюєш моїх друзів, і вирішила попроситися до тебе в учениці. Так хочеться мені теж навчитися створювати картини!
Пензлик зрадів новому знайомству:
— Добридень, Грушко! Я залюбки допоможу тобі! Ось фарби, ось папір… А пензлі тобі й не потрібні — вмочуй листочки у різні кольори і роби відбитки на аркуші. Грушка радо взялася до роботи. Невдовзі й інші дерева до неї приєдналися.
Цього дня Пензлик приніс до Художньої студії не лише свої картини, а й роботи дерев.
Хочете побачити незвичайні образи, які створили дерева, і узнати рецепт створення таких картин — читайте статтю у цьому випуску журналу.
До скарбнички методиста
Діяльність з художньо‑естетичного розвитку, в ході якої дошкільники та учні молодших класів ознайомлюються з нетрадиційними техніками образотворчості, може стати частиною інтегрованих занять та уроків з природознавства, українознавства, музики тощо. Адже нетрадиційні техніки допомагають пробудити у малят інтерес до предмета, дають змогу створити оригінальні картини цікавими та несподіваними способами, розвивають уяву, фантазію, творче мислення.
<< До змісту номера (“Джміль” № 5 /2014) Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.