Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера («Джміль» № 3 /2013) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Стежками улюблених казок


Чи любите ви казки? “Хто ж їх не любить?” — спитаєте ви. А ви упевнені, що добре їх знаєте? Пропоную перевірити! Щоб здобути перемогу в цій настільній грі, треба пригадати персонажів, головні події та предмети з ваших улюблених казок. Готові позмагатися? Тоді до гри! І нехай усім щастить!
Ваша Книжечка
Підготуйте до гри: фішки за кількістю гравців, кубик з цифрами, ігрове поле (с. 16–17 журналу).
Правила гри. У грі можуть брати участь від двох до чотирьох гравців. Якщо їх більше, то кілька дітей гратимуть за одного персонажа.
Спочатку гравці обирають собі казкових персонажів — Дюймовочку або Попелюшку, Буратіно чи Івасика Телесика — і розміщують фішки на відповідних ділянках у кутках поля.
Ознайомчий варіант
Завдання кожного гравця:
- знайти серед стежинок ігрового поля свою;
- відвідати ділянки, на яких розташовані персонажі або предмети з казки обраного персонажа;
- повернутися на стартову ділянку.
Той, хто виконає завдання першим, стає переможцем і допомагає іншим.

Завітавши до Ігротеки журналу “Джміль”, ви можете дізнатись, як пройти всі етапи гри, розглянути два її варіанти — ознайомчий і творчий, а також з’ясувати, як використати цю гру, щоб розпочати захопливу діяльність з дошкільниками і учнями молодших класів. Чекаємо на вас у гостях у Джмелика і Книжечки!
<< До змісту номера («Джміль» № 3 /2013)
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.