Театр з кишені

Чому дражнили Левеня?

Зустрівшись, як зазвичай, друзі помітили, що Джмелик чомусь сумний. — Що з тобою? — запитала Книжечка.

— Та оце навідував своїх друзів-першокласників і там спостерігав вельми неприємну сцену. Олег — новенький у класі, дуже симпатичний, веселий, але не вимовляє [р], і діти з нього кепкують, передражнюють. Цього разу навіть до сліз довели.

— Справді таке буває. Не кожному вдається навчитися вимовляти всі звуки ще до школи, — співчутливо відгукнулася Книжечка. — Але ж це не страшно: походить до логопеда, потренується, й усе виправиться.

— Але ж як це нечесно — глузувати з людини замість того, щоб підтримати! — обурився Пензлик.

Прочитайте і розіграйте
віршовану казочку.
А персонажів виготовте з…
паперових пакетів.

— Знаєш, Джмелику, запропонуй цим дітям влаштувати виставу про гаркаве левенятко. Може, тоді вони зрозуміють, як негарно кепкувати з товариша, що й сам хвилюється через свою проблему.

— Так і зроблю! — зрадів Джмелик.

Як Левеня навчилося вимовляти «Р-р-р»

Народилось левеня —
Рада вся його рідня!
Не худеньке й не товстеньке,
А спритненьке й розумненьке,
І на витівки багате,
Ще й характер — як у тата.
…Їло, спало, виростало,
Поки вже й великим стало.
Та… хоч вже і не маля,
Але "р-р-р!" не вимовля!
Сумно, що не говори, —
"Ли" у нього замість "ри".
Рідні стали його вчити
Так як треба говорити:
"Повтори!" та "Повтори!".
Не виходить в нього "ри"!
А без цього, що важливо,
Зватись левом неможливо.
Ще й звірина дітлашня
Задражнила левеня.

Дізнатися як же Левеня навчилося вимовляти “р-р-р” зможуть читачі друкованої версії журналу “Джміль”. А ще вони зможуть дізнатися як виготовити кумедних ляльок для театру з паперових пакетів і влаштувати чудову виставу своїм друзям. Вдалої прем’єри!

До скарбнички методиста

Багатоплановий інтегрований матеріал відкриває для педагогів дитячих садків та початкової школи нові нестандартні й ефективні форми роботи з дітьми. Проста в інсценізації віршована історія про левенятка допоможе малятам навчитися з розумінням ставитися до проблем інших дітей, бути толерантними та уважнішими до них.

Публікація допоможе провести уроки трудового навчання, літературного читання, образотворчого мистецтва, заняття з художньої праці, бесіди з дітьми та виховні години з морального виховання.









<< До змісту номера («Джміль» № 2 /2017)