Мала сцена

Посуд любить чистоту

Віршований сценарій веселого водевілю
за мотивами казки К. Чуковського “Федорино горе”

Покуховарили, смачненьким поласували, навіть в ігри пограли, час і... посуд мити! Заняття це не всім до вподоби, але нехтувати ним не слід, аби не втрапити у халепу, як персонажі нашої казочки. Послухайте її та покажіть інсценівку друзям.

Дійові особи: Яринка, Петрик, Кіт Мурко, Єнот-полоскун, дві Тарілки, Блюдце та Чашка, Виделка, Ложка, Склянка, Цукорниця, Ваза.

Декорації: сцена перша — кухонний стіл з посудом, серветками та залишками їжі; сцена друга — дерева, кущі, джерело (відріз синьої тканини), мочалка, йоржик для миття посуду.

ДРАМА НА КУХНІ

Звучить музика. Кіт Мурко виходить, потягається. Робить кілька фізичних вправ та співає “Пісню голодного кота”, (див. додаток).

Кіт принюхується, підходить до столу, піднімає серветку, задоволено мурчить.

Кіт

Вже поснідали, я бачу,
І Яринка, і Петрусь.
Але посуд не прибрали,
Тож я добре підживлюсь!
Молочко лишилось в склянці,
Ось із сиром є омлет.
Ням! І сирник у сметанці...
Ех, шкода — нема котлет!
Ще доїм цю булку з маслом,
Бо смачних замало страв...
Головне — сховатись вчасно,
Щоб ніхто тут не застав!

Кіт ховається. Забігають Яринка й Петрик.

Яринка

Кіт, здається, вже поснідав...

Петрик

Сирника немає й сліду!

Яринка

Посуд вимий!

Петрик

Мий сама!

Яринка

Ти наказуєш? Дарма! Мама хай помиє!

Петрик

Мама краще вміє!
В школу можемо спізнитись.

Яринка

Нема часу посуд мити!

Діти вибігають. Визирає Кіт.

Кіт

От ледачі! Посуд плаче!
Що я бачу? Ну й дива!
Все кружляє тут, неначе...
Посуд... посуд ожива!

Кіт ховається, спостерігає. Звучить "чарівна" музика. Виходять, танцюючи, Ваза...

Почути розмову Кота і посуду, а також дізнатися, як розгорталися драматичні події далі та чи вдалося малятам виправити ситуацію, зможуть читачі друкованої версії журналу “Джміль” (2017, № 2).

До скарбнички методиста

Дотепний та повчальний водевіль допомагає дітям подивитися на власні дії з позиції інших. В ході підготовки вистави діти навчаються працювати в колективі, розвивають музичні та сценічні здібності, мовлення, пам’ять, увагу та уяву. Така інтегрована робота активізує пізнавальну діяльність і фантазію малят.








<< До змісту номера (“Джміль” № 2 /2017)