Художня студія

Художники на кухні

Одного вечора маленький хлопчик попросив свою маму:

— Матусю, пограймося або помалюймо разом.

А мама саме взялася готувати вечерю. Звісно, вона могла б сказати:

— Пограйся сам. Хіба ти не бачиш, що я зайнята? Я й без того втомилася на роботі, а тут іще вечерю треба готувати...

Але мама в хлопчика була дуже мудра, тож відповіла так:

— Гаразд. А що ти хочеш намалювати?

— Улюблених тваринок, — мовив син. — Черепаху, рибок, папуг...

— Добре, — погодилася мама. — А в мене є для тебе сюрприз! Сьогодні тобі допомагатимуть малювати мої помічники на кухні — губка для миття посуду, тертушка та виделка.

Навчимо виделку малювати

Підготуйте: аркуші паперу; фарби — акварель та гуаш; воскові крейдочки; ножиці; клей; губку; тертушку; виделку; тарілку або кришку для банки.

Послідовність дій

1. Підготуйте тло. Можна затонувати білий папір акварельною фарбою з допомогою губки або взяти кольоровий чи дизайнерський папір.

2. М’яким пензликом легко, довільними рухами намалюйте водорості для риб, гілку для папужок, а щіточкою для клею — травичку для черепашок. І нехай основа висихає.

3. Покладіть аркуш на грань тертушки з найбільшими отворами і густо заштрихуйте його восковою крейдочкою коричневого чи болотяного кольору. Вийде поверхня, схожа на панцир черепашки.

Дізнатися про тонкощі малювання тертушкою і виделкою, намалювати яскравих папужок та акваріум з веселими рибками зможуть читачі друкованої версії журналу “Джміль”.

До скарбнички методиста

Публікація ознайомлює дошкільнят та молодших школярів з незвичайною креативною технікою малювання за допомогою кухонного начиння та предметів посуду — тертушки, виделки тощо.

Зрозумівши принцип і створивши перші малюнки, діти можуть самі придумати спосіб використання кухонного начиння, який допоміг би зробити малювання ще цікавішим, краще відтворити особливості різних об’єктів.

Така діяльність розвиває винахідливість, фантазію, креативність, уяву, гнучкість і самостійність мислення, допомагає активізувати інтерес дошкільників та молодших школярів до образотворчої діяльності.








<< До змісту номера (“Джміль” № 4 /2016)