Театр з кишені

Актори, що не бояться води

Що у спекотний літній день може бути краще, аніж плюскатися у воді? Звісно, цікаві ігри в добрій компанії! Джмелик здивував друзів виставою, що розгорнулася просто серед морських хвиль. А допомогли йому актори-іграшки, які не бояться намокнути. Зробіть такі й ви — і розігруйте цікаві інсценівки в річці, ставку, басейні чи просто у мисці з водою!

Створюємо іграшки з губок

Підготуйте:

  • різноколірні губки;
  • канцелярські гумки;
  • олівець;
  • нитки муліне або пряжу та голку з великим вушком;
  • ножиці.

  1. Розріжте кожну губку навпіл. На одній половині олівцем намалюйте мордочку улюбленої тваринки та виріжте її ножицями по контуру.
  2. Очі та ротик тваринки можна вишити ниткою або пришити, вирізавши з губки іншого кольору.
  3. Другі половини губок розріжте на смужки. Канцелярською гумкою скріпіть їх посередині. Так утворяться лапи, тулуб, хвіст. Пришийте їх до мордочки (або попросіть про це дорослих).


Отже, актори в нас уже є, пора відкривати театр. Сюрпризом і для акторів, і для лялькарів, і для глядачів стануть міні-вистави, розіграні просто надворі. Читачі друкованої версії журналу “Джміль” зможуть ознайомитись з віршами — готовими сценаріями для таких постановок. Вам залишиться тільки втілити задум. Яскравих вистав!

До скарбнички методиста

І дошкільнятам, і молодшим школярам цікаво самим придумати й змайструвати акторів, а потім розіграти з ними виставу. Таку змогу надає публікація, що презентує оригінальний засіб гармонійного поєднання театральної та образотворчої діяльності, трудового навчання, завдань з розвитку діалогічного і монологічного мовлення. Виходить цікавий ланцюжок творчих дій, результатом якого є народження лялькового театру.

Така інтегрована діяльність вчить співпрацювати, розвиває мислення, сценічні здібності, мовлення, пам’ять, увагу, уяву малят.

Публікація може допомогти розгорнути освітній проект зі створення лялькового театру. Для вистав можна використати вірші, наведені у публікації, або ж доручити дітям знайти їх самостійно (відповідно до придуманих персонажів). Педагог може також навчати малят створювати власні сюжети.









<< До змісту номера («Джміль» № 3 /2016)