Вернісаж

Зима за вікном

(повна версія)

Сьогодні у рубриці Вернісаж — зимові пейзажі Ігоря Роп’яника. Художник народився 1957 року в місті Станіславі (тепер Івано‑Франківськ). Він створив понад 4 тисячі полотен, багато з яких відомі далеко за межами України — вони прикрашають приватні колекції у 20 країнах світу!

З дитинства Ігор захоплювався малюванням, фотографією, пізніше — знімав фільми. Обравши професію журналіста, не полишав улюбленого заняття — малювання. Ігор Роп’яник — автор дивовижних міських та сільських пейзажів, натюрмортів.

Хочу побажати всім діткам, друзям Джмелика: нехай завжди збуваються ваші мрії! Навіть якщо вони на перший погляд видаються нездійсненними, недосяжними. Долайте труднощі й перепони, наполегливо йдіть до своєї мети. Хочу, щоб юними читачами “Джмеля” пишалася вся Україна. Для цього, малята, маєте добре вчитися, здобувати знання. Виростайте чесними й вихованими.

Ігор Роп’яник

Сьогодні рубрика Вернісаж презентує одну з картин Ігоря Роп’яника — “Відлига”

Побачити інші картини художника можна на сторінках друкованої версії журналу “Джміль” або в електронному додатку. Ласкаво просимо!

Завантажуйте електронний додаток
“Зима за вікном”. Добірка картин Ігора Роп’яника

Завантажити презентацію для дітей

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові матеріали та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Дивовижні міські та сільські зимові пейзажі митця допомагають показати дітям те, що вони не завжди можуть побачити на власні очі, обговорити з ними прикмети зими, порівняти зиму у великих містах і селах, зацікавити сучасним українським живописом.

Розглядаючи картини, дошкільнята й молодші школярі зможуть “почути” звуки на них, “відчути”, як пощипує щічки свіжий морозець, як тане сніг на долоньках, “почути”, як він рипить під ногами… Таким чином діти вчаться глибше сприймати і відчувати твори живопису, розвивають асоціативне та образне мислення, збагачують досвід сенсорного сприйняття довкілля й сенсорного та естетичного сприймання художніх творів, розвивають творчу та відтворювальну уяву, вчаться створювати художні описи, добирати яскраві епітети, порівняння. Так відбувається формування художньо‑образного мислення, діти навчаються висловлювати оцінні судження, милуватися красою природи рідного краю.

<< До змісту номера (“Джміль” № 1 /2016)