Самчитайлик

Скільки емоцій на кожному кроці!

Поки Нотка грала у вітальні на роялі, біля Книжечки з’юрмилися охочі послухати віршики.

— Чи знаєте ви, — казала вона, — що поети люблять спостерігати за дітьми, підмічати їхні настрої, емоції? А потім розповідають про це у чудових, часом кумедних, віршах. Саме такі я зібрала у свіжому випуску Самчитайлика.

Герой

Був Мишко у зоопарку,
Зазирав у кожну шпарку,
У ведмедів смикав сітку,
Стукав палицею в клітку
І кричав: “Хоч звір цей дикий,
Не боюся! Я великий!”.
Раптом зблід Мишко-герой!
Що ж це сталося?! Ой-ой!
Труситься хлоп’я від страху —
По нозі повзе... мураха!
Таїсія Цибульська

  • Як Мишко вихвалявся своєю хоробрістю? А яким виявився насправді?
  • Чому деякі люди бояться комах, павуків? Як можна допомогти їм подолати цей страх?

Прочитати разом з малятами та обговорити вірші сучасних українських поетів — “Мамина усмішка” Єлизавети Гуменко, “Дивачка” Таїсії Цибульської, “Моя погода” Наталі Бонь, — дізнатися, про що розповідає мамина усмішка, які несподівані іграшки можуть причаїтися у дівчачій торбинці, чи залежить погода надворі від вашого настрою, зможуть читачі друкованої версії журналу “Джміль”.

Зробити діалог з малятами яскравішим допоможуть е-додатки до публікації — у них ви знайдете якісні ілюстрації до кожного твору, а також цікаві завдання, які допоможуть краще розібратися у змісті віршів.

Завантажуйте електронний додаток
“Скільки емоцій на кожному кроці!”

Завантажити презентацію для дітей

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові матеріали та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Публікація допоможе педагогам і батькам виховати свідомого читача, пробудити інтерес дітей до самостійного читання, навчати їх розуміти зміст художніх творів, образну мову поезії, особливі слова (епітети, слова у переносному значенні), які дають змогу якомога точніше й виразніше висловити свої думки, почуття та відчуття.

У віршах сучасних українських поетів дотепно і з гумором описуються знайомі дітям ситуації, передаються відчуття та почуття персонажів. Це дає педагогу можливість не тільки читати вірші разом з дітьми, а ще й ознайомлювати їх із зображальними засобами української мови, навчати розуміти переносні значення слів та доцільно вживати їх у мовленні, обговорити з малятами варіанти дій у різних ситуаціях повсякденного життя.

Цей матеріал допоможе провести заняття та уроки з читання, розвитку мовлення, української мови й літературного читання, виховні години та бесіди з емоційно‑ціннісного розвитку, сприятиме розвитку образного мислення, пам’яті, уваги дітей.

<< До змісту номера (“Джміль” № 1 /2016)