Служба безпеки

Кого вогонь зігріває, а кого обпікає

Джмелик запросив Андрійка, а з ним і всіх читачів дитячого журналу “Джміль” навідатися до підземних володінь гномів. Вогонь — їхній постійний помічник, проте нерідко через легковажність деяких гномиків завдає чимало прикрощів.

Знайомство з гномиками

Знайдіть гномиків, які порушують правила безпечного користування сірниками. Назвіть номери малюнків.

  • Покажіть гномиків, які бавляться сірниками.
  • Який гномик бере сірники без дозволу?
  • Знайдіть дівчинку-гномика, яка тримає запалений сірник надто близько до волосся.
  • Який гномик тримає сірник так, що може обпекти пальці?
  • На якому малюнку гномики намагаються приховати біду замість того, щоб звернутися по допомогу до дорослих?
  • Знайдіть гномика, що забув номер виклику пожежної служби.
  • Які гномики намагаються заховатися під час пожежі? Чому це небезпечно?
  • Хто кинув сірник у купу паперу? Чому це небезпечно?

Знайти наступні запитання Служби безпеки Джмелика для групової роботи з дітьми, що проводиться у формі вікторини на основі сюжетної картини, можна на сторінках друкованої версії журналу “Джміль”. А електронний додаток до журналу допоможе зробити вікторину справжнім святом для малят. Мандрівку в минуле — захопливу розповідь про те, як люди подружилися з вогнем, навчилися його добувати й використовувати, допоможе провести стаття “Як вогонь став служити людині”, опублікована у цьому ж випуску журналу “Джміль”.

Завантажуйте електронний додаток
“Кого вогонь зігріває, а кого обпікає”

Завантажити презентацію для дітей

Електронний додаток з'явиться на сайті незабаром.

До скарбнички методиста

Матеріал у цікавій формі допомагає розпочати з дітьми бесіду про правила безпечної поведінки з вогнем, провести розвивальну гру. Це можна зробити у формі вікторини, в ході якої дошкільнята та молодші школярі самостійно формулюють прості правила пожежної безпеки для дітей, на власні очі бачать, чому їх необхідно дотримуватися. Така групова робота з картиною розвиває у малят критичне мислення, мовлення, спостережливість. Вона може стати складовою бесід з безпеки життєдіяльності для дітей, виховних годин, тематичних днів тощо.








<< До змісту номера (“Джміль” № 5 /2015)