І чужого научайтесь, й свого не цурайтесь

Святковий день

І чужого научайтесь, й свого не цурайтесь

Музична подорож

Джмелик та його друзі вирішили пофантазувати: як козаки по світу подорожували? Що могло здивувати їх в інших країнах? Що вони розповіли б іноземцям про Україну? Вийшла весела музична мандрівка! Запрошуємо і вас долучитися до неї!

Зірка

Я бачу на обрії дивну країну,
Яка вже чекає нас на гостину.
Тут лагідне сонечко
Й море ласкаве,
Тут міфи про богів Олімпу
Складали.
Що за країна,
усі вже впізнали?

(Глядачі відповідають).

Це — Греція!

Козаки

Сюди неодмінно
Нам слід завітати,
Нового навчиться,
Себе показати.

У Греції

Чайка зупиняється, козаки та Зірка виходять на берег.
Виходять греки, танцюють сиртакі.

Греки

Добридень, гості дорогі!
З якої ви прийшли землі?

Козаки (вклоняючись, знімають шапки)

Ми — козаки, із України,
Де линуть співи солов’їні.
Ви, греки,
Танцюристи славні,
Але і ми
У танці вправні.

Козаки танцюють гопак (музика — Andante maestoso із сюїти №1 Веніаміна Тольби на теми з опери "Запорожець за Дунаєм" Семена Гулак-Артемовського).

Котигорошко (хвалькувато)

Найкращі в танці козаки!

Зірка

Не знала я, що ви — хвальки…
Не задирай же кирпу дуже,
Бо й шапку так загубиш,
друже!

Котигорошко (засоромившись)

Добре, Зіронько, не буду.
Скрізь живуть майстерні люди.

Козаки (передають сопілку)

Спасибі, греки, за гостину.
Візьміть на згадку про Вкраїну
Сопілочку, що так співає,
Як соловейко в нашім краї.

Усі прощаються, гості відпливають.

Зірка (придивляючись)

Я бачу на обрії іншу країну,
Запрошує нас вона на гостину.
На карті, немов чобіток,
Вигляд має,
Там римлян нащадки
На нас вже чекають.
Що за країна,
Усі уже знають?

(Глядачі відповідають).

Це — Італія!

Козаки

Сюди неодмінно
Нам слід завітати,
Нового навчитись,
Себе показати.

Чайка зупиняється, козаки та Зірка виходять на берег.

Дивовижні пригоди козаків продовжуються в Італії, Франції, Африці… Влаштувати Святковий день для своїх друзів допоможе сценарій вистави-подорожі для дітей, який ви знайдете на сторінках друкованої версії журналу “Джміль”. Приємної мандрівки!


До скарбнички методиста

Свята та розваги, театралізована діяльність не тільки розвивають сценічні та музичні здібності, а й навчають дошкільнят і учнів молодших класів говорити публічно, швидко знаходити вихід зі складних ситуацій, імпровізувати, входити в образ, а також можуть стати основою для опанування ораторського мистецтва. Використовуючи запропонований сценарій у дитячих садках та початкових школах, можна провести виставу-подорож, яка може стати підсумковою для освітніх проектів з природознавства, країнознавства, чудово розвиває акторську майстерність, уяву, пам’ять, увагу.

<< До змісту номера (“Джміль” № 4 /2015)