Мала сцена

Як бджілки крильця шукали

Сценарій віршованої вистави для дошкільнят та молодших школярів

Нотка неабияк захопилася дивовижними бджолами-трудівницями та їхнім насиченим життям, навіть трішечки засумувала, що вона не така, як ці чудові комахи. Але Джмелик знав, як розрадити подружку, і підготував для неї цікаву виставу. Поставте її на сцені разом зі своїми товаришами.

У гаю

Задник сцени розмальований яскравими квітами, вдалині видно вулик. Ліворуч хатинка їжака. Бджілки та квіти виходять парами, виконуючи пісню “Весела бджілка” (див. додаток).

Ведуча

Жовтокрилі бджілоньки
Вдосвіта ще встали,
У гаю над квітами
Радо закружляли.
Кожній уклонилися,
Загуділи жваво,
Вибрали по квіточці
І взялись до справи.

Бджілка Тася (тримає за руку Волошку)

Обираю я Волошку,
Бо вона — як небо.
Та й нектару в ній по вінця —
Те, що бджілкам треба!

Бджілка Багрянка (тримає за руку Дзвіночок)

До Дзвіночка я лечу,
Пісню його чую.
“Жу-жу-жу”, — прошепочу,
Трохи погостюю.

Бджілки Майя й Квітколюбка (підходять до Іван-чаю)

Іван-чай нас запросив
Нині на гостину.
Добре тут пилок збирати
У погожу днину!

Бджілка Веснянка (тримає за руку Ромашку)

Привітаю я Ромашку
Ніжну і тендітну.
Гарно й радісно вона
У гаю цім квітне.

Бджілки та квіти танцюють у парах.

Загубилися крильця

Чути посвист вітру. Вибігає Вітер.

Вітер

Я — Вітрище-вітрюган,
Часом бешкетую —
Розійдусь, мов ураган,
З квітами танцюю.
Гей, ховайся, комашня, —
Зараз буде метушня!

Яку метушню зчинив вітер, яке лихо спіткало одну із бджілок і чим завершилася ця пригода, дізнаються читачі друкованої версії журналу “Джміль”, які прочитають сценарій вистави до кінця і зможуть розіграти її для батьків та своїх друзів.

Поміркуйте разом над тим, який вітер змальовано у сценарії. Чи насправді вітер хотів наробити шкоди?

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові матеріали та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Дотепна та повчальна вистава допомагає дітям поміркувати над тим, чи варто бажати того, що видається гарним, але насправді тобі не потрібне, чи завжди треба просити «плату» за послуги, чи, можливо, щось варто робити безкорисливо.

У ході підготовки вистави діти навчаються працювати в колективі, розвивають музичні та сценічні здібності, мовлення, пам’ять, увагу та уяву. Така інтегрована робота активізує пізнавальну діяльність і фантазію малят.








<< До змісту номера (“Джміль” № 7-8 /2017)