Школа економіки

Як Андрійко вчився заощаджувати



Часом буває так, що на покупку омріяної іграшки у батьків бракує коштів. А може, хтось із вас сам намагався збирати гроші на щось? Це не так просто, як може здатися на перший погляд. Почитайте, з якими труднощами довелося зіткнутися Джмеликовому другові Андрійкові, та не повторюйте його помилок!

Щоб заходить в Інтернет,
Щось цікаве взнати,
Дуже хочу я планшет.
Та де гроші взяти?
З цим питанням непростим
Я звернувсь до тата.
Відповів мені татусь:
— Треба зачекати.
Річ ця надто дорога,
Будем відкладати.
Увірвавсь мені терпець:
— Скільки ще чекати?
Від сьогодні я почну
Гроші сам збирати!
Мама на обід дає —
Все не витрачаю.
От минає кілька днів —
Двадцять гривень маю.
А як гроші завелись,
Стало неспокійно:
“Що б таке собі купити?” —
Думаю постійно.

Галина Джемула

Дочитати віршовану оповідку до кінця, поговорити про те, що таке марнотратство, для чого і як потрібно заощаджувати, а також потренуватися у раціональному витрачанні грошей, розв’язавши цікаве завдання з наліпками, зможуть читачі друкованої версії журналу “Джміль”.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові матеріали та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Віршована історія про те, як хлопчик Андрійко збирав гроші, та про те, що з цього вийшло, дасть малятам змогу неупереджено подивитися на дії, подібні до їхніх власних, усвідомити, яких помилок можуть припускатися діти, поміркувати над тим, як їх уникнути.

Публікація дає змогу провести цікаву виховну годину для учнів молодших класів або заняття з економічного виховання для старших дошкільнят, навчити дітей критично мислити, передбачати наслідки своїх вчинків.









<< До змісту номера («Джміль» № 5-6 /2017)