Школа лідерів

Я можу все!

Якось на дитячому майданчику Джмелик спостерігав таку картину. Один хлопчик, Ромчик, усе намагався верховодити. Тільки й чути було:

— Відійдіть від гойдалки! Я гойдатимусь перший!

— Дай-но мені самокат, я покажу, як їздять професіонали!

— І це ви називаєте піщаним палацом? Він має бути ширшим! І вищим! І з башточками! Переробіть усе!

Врешті, не чекаючи черги й розштовхуючи інших, Ромчик заліз на гірку і з’їхав униз з переможним криком:

— Ю-ху! А тепер усі за мною в лабіринт! Лише я зможу провести вас через нього!

Та ніхто з дітей не квапився йти за ним. Навпаки, всі обминали хлопчика, відверталися, коли він підходив до якогось гурту.

Ромчик спантеличено розвів руками:

— Гей, друзі, що не так? Я просто хочу бути лідером!

  • Чи знаєте ви, хто такий лідер?
  • Чи поводився Ромчик як лідер? Чому до нього не дослухалися?

Джмелик підійшов до хлопчика і співчутливо поплескав його по плечу:

— Вибач, що втручаюся, але гадаю, ти не зовсім розумієш, хто такий лідер. Чого ти хочеш насправді?

Ромчик замислився:

— Хочу, щоб до мене дослухалися, грали в ті ігри, які я пропоную... Хочу разом з друзями зробити щось цікаве.

— Тоді тобі варто завітати до Школи лідерів, де ми вчитимемося цього разом!

Запрошуємо й вас, друзі, на перше заняття!

Побувати на першому занятті для майбутніх лідерів, поміркувати, хто і чому має бути на першому місці  — керівник чи громада, отримати цікаві завдання, а також дізнатися, яким має бути лідер, щоб змінити світ на краще, зможуть читачі друкованої версії журналу “Джміль”.

Наступні уроки у Школі лідерів

Станьте учасником другого уроку у Школі лідерів і дізнайтеся, що таке команда, чи будь-яка група людей може бути командою та як працювати у команді.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові матеріали та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Час від часу в різних життєвих ситуаціях кожному з нас доводиться брати на себе роль лідера, проявляти відповідальність за інших, за спільну справу, ініціативу, рішучість, винахідливість, цілеспрямованість. Ці лідерські риси надзвичайно важливо розвивати в дитини змалку.

На жаль, дорослі часто припускаються помилок у розумінні лідерства, коли справа стосується їхніх малят, сприймаючи як прояви лідерства непослух, дитячий егоїзм та ігнорування інтересів оточення. Пам’ятаймо, що справжнє лідерство — це насамперед відповідальне служіння іншим, справі, країні.

Серія публікацій “Школа лідерів” допоможе розповісти дошкільнятам та молодшим школярам, хто такий лідер, яким він має бути, показати роль лідера у різних життєвих ситуаціях.









<< До змісту номера (“Джміль” № 4 /2017)