Вечір здійснення бажань

Святковий день

Вечір здійснення бажань

Сценарій новорічного свята для молодших школярів та їхніх родин

Кажуть, у новорічну ніч можуть здійснюватися бажання. Це справді так, якщо ви вірите у дива, маєте добрих друзів та готові взяти ініціативу у свої руки, як учасники цього новорічного дійства.

Дійові особи: Сніжинки, Снігуронька, Флешка, Гігабайт, Злюк, Вередуха, Пальма, Сонечко, Зима, Віхола, Морозенко, Ялинка, Дід Мороз, діти та дорослі.

ГОСТИ-ВИНАХІДНИКИ ЗДІЙСНЮЮТЬ БАЖАННЯ

Під музику на сцену виходять Гігабайт і Флешка.

Гігабайт. Вітаємо! Ви нас викликали?

Флешка. Чим можемо допомогти?

Снігуронька. Шановні вчені, чи ви часом іще не винайшли чарівну паличку? Бо у нас безліч новорічних бажань!

Гігабайт. О ні, шановна! Чарівні палички бувають лише у казках. А ми от щойно завершили роботу над дивовижним приладом під назвою “Дум-дум”.

Флешка. Він уміє читати думки і виконувати бажання. Хочете випробувати його?

Снігуронька. Так, звісно! Почнемо з дорослих. Цікаво, про що вони мріють?

Гігабайт тримає над головою в дорослих прилад, голос за сценою промовляє бажання.
Звучить “Мелодія без слів” (муз. О. Зацепіна).

Голоси за сценою

— Як би я хотіла випити кави!
(Сніжинка подає каву).

— А я б хотів мати машину!
(Сніжинка виносить іграшкову машинку).

— Так хочеться кудись у теплі краї! Під пальму!

Під веселу музику, пританцьовуючи, виходить Пальма.

Пальма. Доброго дня, дітки та дорослі! Зустрічайте гостю зі спекотного півдня! У вас тут на святі головна ялинка, а у нас, в Африці, під Новий рік прикрашають мене, Пальму! Ось так — бананами, апельсинами. (Показує намисто з фруктів). У вас тут так весело! Потанцюймо разом! Я навчу вас африканської гри “Чуча-чача”.

Гра з глядачами “Чуча-чача”

Глядачі повторюють рухи та слова за ведучою. Коли чують слово “чуча”, відповідають “чача” і довільно танцюють під веселу мелодію.

Пальма (речитативом)

1.Пальці вперед!
Чуча-чача!
2.Пальці вперед!
Лікті в сторони!
Чуча-чача!
3.Пальці вперед!
Лікті в сторони!
Спини дугою!
Чуча-чача!
4.Пальці вперед!
Лікті в сторони!
Спини дугою!
Коліна нарізно!
Чуча-чача!
5.Пальці вперед!
Лікті в сторони!
Спини дугою!
Коліна нарізно!
Голову назад!
Чуча-чача!

Пальма прощається і виходить.

Флешка. Продовжимо випробувати наш “Дум-дум”! (Тримає прилад над кимось із дорослих, а потім кладе на столик).

Голос за сценою. Хочу побачити Діда Мороза!

Снігуронька. А й справді, чому він досі не з нами? Зараз зателефоную йому. (Вдає, що дзвонить по телефону). Алло, Дідусю! Ми тебе зачекалися, приходь швидше! (До глядачів). Ой лишенько! У Діда Мороза зламався ДжіПіЕс, і він заблукав у лісі!

Гігабайт. Вирушаймо на допомогу! Негайно!

Йдуть зі сцени.

Читачі друкованої версії журналу “Джміль” зможуть провести інтерактивне новорічне свято з іграми, піснями, таночками і захопливими пригодами  — відібрати “Дум-дум” у Злюка і Вередухи, допомогти Діду Морозу вчасно приїхати на свято і врешті-решт зробити злодіїв добрими.

До скарбнички методиста

Захопливе новорічне свято — веселе, з пригодами, танцями, віршами, сюрпризами. Уявіть, що диво-пристрій “Дум-дум”, який уміє читати думки та виконувати бажання, раптом опинився у руках хуліганів…

Під час підготовки вистави малята навчаються працювати в колективі, розвиваються їхні музичні та сценічні здібності, мовлення, пам’ять, увага та уява.









<< До змісту номера (“Джміль” № 6 /2016)