Від кубика до робота

Клуб допитливих

Від кубика до робота

Яка іграшка є чи не в кожного хлопчика або дівчинки? Звісно, конструктор! Усім дітям до вподоби вигадувати і створювати щось нове. Чи не тому виник і відомий конструктор ЛЕГО?

ГЕНІАЛЬНА ІДЕЯ ПІД НОГАМИ

Понад сто років тому в Данії жив тесля на ім’я Оле Кірк Крістіансен. Він тримав майстерню, в якій виготовляли драбини, табуретки та інші корисні для дорослих речі. Четверо синів Оле допомагали татові у майстерні. Наприклад, Готфрід, якому було 12 років, двічі на день прибирав там. Він підмітав стружки, а залишки деревини, схожі на кубики, збирав, фарбував та вимінював у приятелів на щось цікаве.

Одного разу батько помітив це і замислився: “Треба й справді змайструвати щось для дітей…” У майстерні Крістіансени почали створювати кубики та інші іграшки. Наприклад, качечку, яка розкриває дзьобик, коли її тягнуть за мотузок. Людям дуже сподобалися нові ідеї Оле. Хоча народ у тій місцевості жив небагатий, кожному хотілося розважити та потішити своїх малюків. Іграшки іноді просто вимінювали у майстрів на продукти.

Читачі друкованої версії журналу “Джміль” продовжать мандрівку в минуле конструкторів ЛЕГО — дізнаються, що означає назва компанії та як змінювався з часом матеріал для ЛЕГО-цеглинок, — а потім зазирнуть і у майбутнє улюбленого конструктора дітвори.

До скарбнички методиста

У кожної іграшки власна історія. Цікаво простежити разом з малятами, якими були дитячі забавки у давнину, як вони змінювалися з часом, порівняти сучасні й давні іграшки. А ще варто познайомити дітей з іграми їхніх бабусь та дідусів, запропонувати їм самим придумати цікаві розваги, а потім спробувати передбачити майбутнє сучасних іграшок.

Таку роботу варто продовжити у Державному музеї іграшки, а ще можна започаткувати у групі чи класі власний музей іграшки, проводити у ньому екскурсії для вихованців дитсадка, створити книжку, комікс або мультфільм про життя-буття улюблених іграшок.









<< До змісту номера (“Джміль” № 6 /2016)