Фестиваль талантів нашого городу

Святковий день

Фестиваль талантів нашого городу

Сценарій свята врожаю для старших дошкільнят і молодших школярів

Усі знають, що осінь — пора збирання врожаю. А от чи вдавалося вам особисто познайомитися мешканцями грядок? Сьогодні у вас є така нагода: Джмелик з друзями збирають їх на фестиваль. Ласкаво просимо!

Ведуча

Увага всім! Усі сюди!
Веселе свято в нас сьогодні.
Усі дорослі та малі,
Гайда на фестиваль городній!
Організатор свята —
славний пан,
Опудало Городнє.
Де ж він сам?

(Роззирається).

Та де ж це він? Нарешті!..
Зустрічаймо!
Всі разом його
дружно привітаймо!

Під веселу музику заходить Опудало з великою дудкою. Співає “Пісню Опудала” (див. додаток).

Ведуча

Добридень, пане!
Як ви поживаєте?
До речі,
непоганий вигляд маєте.

Оглядає його одяг.

Опудало

Дякую на добрім слові!
Так, сьогодні я в обнові.
Сам над стилем працював.
Всі журнали мод читав!

(Обертається на місці, показуючи одяг).

Так, вбрання моє шикарне,
Горобців лякаю справно.

Ведуча

Та годі вже свою
хвалити вроду —
Так налякаєш
мешканців городу!
Ти ж не забув,
для чого ми зібрали нині
Городній люд
у себе на гостині?

Опудало

Та це ж я сам придумав —
всіх зібрати.
Час фестиваль наш
вже розпочинати.

(Грає на дудці).

Вітаю, гості дорогенькі,
Усі шикуйтеся рівненько!
Розкажіть нам по порядку,
Як рослося вам на грядках!

Читачі друкованої версії журналу “Джміль” зможуть познайомитися з Буряками-козаками, красунями Іринками-Морквинками, співучими Даринками-Картоплинками, Юлією-Цибулією музичними Олечками-Квасолечками, модницями-Капустинами, знайти хованки з огірочками, затанцювати веселий хоровод з усією овочевою родиною.

До скарбнички методиста

Неординарне осіннє свято — веселе, з цікавим сюжетом, танцями, віршами, сюрпризами… Уявіть, що овочі раптом ожили і розповідають про своє життя-буття, про те, як вони росли все літо…

Під час підготовки вистави малята навчаються працювати в колективі, розвиваються їхні музичні та сценічні здібності, мовлення, пам’ять, увага та уява. Така вистава може стати оригінальним підсумком освітнього проекту, міні-дослідження.









<< До змісту номера (“Джміль” № 5 /2016)