Школа економіки

Рекламна пауза

“А зараз перерва на рекламу”, — пролунало з телевізора, і діти розійшлися по кімнаті. Лише Артемко не рушив з місця і не відвів погляду від екрана. Там радісний хлопчик посмоктував крізь соломинку сік у яскравій упаковці, а навколо грали у м’яч… фрукти!

— І я залюбки випив би того соку, — замріяно проказав хлопчик.

— Хочеш пити? — турботливо запитала Книжечка. — Зачекай хвилинку, принесу тобі яблучного соку. Ми ще влітку законсервували його з бабусею.

— Та ні! Я хочу того, що в рекламі…

— А яка різниця? — щиро здивувалася дівчинка. Артемко лише зітхнув, мовляв, нічого ти не розумієш.

ШКОЛА РЕКЛАМИ

Наступного дня Джмелик та його друзі знову зібралися разом. Приєднався до них і Артемко. Усі разом вирішили повчитися створювати рекламу.

Кожен мав прорекламувати якийсь товар і зробити це не так, як інші.

Книжечка склала віршик.

Поспішайте
до книгарні,
Там купуйте
книги гарні:
Про природу
і пригоди.
Це — для серця
насолода!

Нотка написала пісеньку.

Джмелик створив композицію
та придумав до неї слоган.

Пензлик намалював плакат.

► Що саме рекламує кожен з друзів?

► Чия реклама вам найбільше сподобалася? Чому?

► Спробуйте прорекламувати товаришам чи батькам якийсь свій виріб або журнал “Джміль”.

А й справді, в чому сила реклами? Навіщо вона потрібна? Як не потрапити у рекламну пастку? І взагалі, що про рекламу варто знати малятам? Саме про це йдеться на уроці у Школі економіки, на якому Джмелик з друзями проводять дослідження товарів у супермакеті, розмірковують над тим, навіщо потрібна реклама, створюють власну креативну рекламу. Приєднуйтесь до учасників Школи на сторінках друкованої версії журналу “Джміль”!

Зверніть увагу: вперше наші читачі зможуть виконувати завдання Джмелика та його друзів, скориставшись чудовими наліпками!

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові матеріали та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Це публікація-дослідження, яке допомагає критично поглянути на те, що ми часто бачимо, чому звикли довіряти — на рекламу. Діти мають змогу зазирнути до супермакету, зіставити товари й ціни на них, “скуштувати” те, що пропонується у рекламі, порівняти з іншими товарами, пригадати свої враження тощо.

Малята не просто досліджують уже наявну рекламну продукцію. Вони мають змогу повчитися на помилках інших і створити власну рекламу, якій можна довіряти, “розкрутити” те, що самі використовують із задоволенням.

Публікація дає змогу провести цікаву виховну годину для учнів молодших класів або заняття з економічного виховання зі старшими дошкільнятами, навчити дітей критично мислити, думати перед тим, як діяти.









<< До змісту номера («Джміль» № 5 /2016)